I think 'm really in love with Tom Kaulitz #Proloog
Naam: Kayleigh
Leeftijd: 17
Likes
[x] Muziek < Alle soorten.
Favourite song: Chrissy – My slushy
[x] Tekenen & Schilderen
[x] Mensen ontmoeten
[x] Popcorn gooien op mensen in de bios
[x] Het woord ‘Dushi’ omdat het grappig klinkt.
Dislikes
[x] De vraag: wie ben jij?
[x] Haters
[x] Pedo’s
Best Friend: Ashlee.
Kayleigh POV:
'En nu bukken!', fluistert Ashlee, zo zacht dat alleen jij het kan horen. Je doet wat ze zegt en probeert je lach in te houden, wat heel moeilijk lukt. 'Hebben ze ons gezien?' vraag je aan Ashlee. 'Ik denk het niet Kay.' Langzaam gaan jullie weer op jullie zitplaatsen zitten. De film zou bijna beginnen. In de zaal zitten weinig mensen. 'Het is nu jou beurt', fluistert Ash. Je pakt een handje vol popcorn en gooit het naar 3 meisjes voor jullie. 'Geraakt.' giechelt Ash die kijkt wat de meiden doen. Ze zitten nu ruzie te maken over een handje popcorn. 'Sukkels.', fluister je. Ash glimlacht. 'Nu gaan we samen gooien Kay.' 'Oké naar wie?' 'Die vier daar.' Ze wijst naar 4 jongens. Je pakt een handje vol popcorn. 'Oké op 3 gooien we. 1.. 2.. 3..' tel je af. Op 3 gooi je. Gelijk daarna buk je en probeer je weer je lach in te houden. Ashlee probeert hetzelfde. Dit is dus echt jullie ding. Popcorn gooien naar mensen in de bioscoop. Uiteindelijk gaan jullie recht zitten en beginnen jullie zachtjes te giechelen. Je kijkt naar de kant waar de jongens zitten. Alle 4 kijken ze jullie kant op. 'Oh shit! Ash ze kijken onze kant op we moeten hier weg.' 'Maar de film begint zo!.' 'We hebben deze film toch al 4 keer gezien sta nu op.' Ashlee kijkt naar je, met puppyoogjes. 'Ik kan daar tegen Ash.' 'Darn!' zegt ze. Jullie staan op en rennen de zaal uit.
Er zijn nog geen reacties.