Foto bij ~080~

Oh, ik hoop echt zo dat die foto het doet xD

Mary Brooks

Als ik wakker wordt, voel ik dat ik op een bed lig en ik zie alleen maar wit. Ik probeer mijn hoofd op te tillen, maar dat lukt niet, dus draai ik hem alleen maar. Naast me zie ik Fred op een stoel zitten, hij slaapt. Hij ziet er heel schattig uit, maar mijn uitzicht wordt verstoord door Plijster, die op me af komt rennen. Wacht. Plijster? Ben ik in de Ziekenzaal, maar waarom?
‘Wat is er gebeurd?’ Vraag ik, maar het komt eruit als gefluister, omdat mijn keel heel droog is.
Plijster helpt me om iets meer te gaan zitten en geeft me dan een glaasje water.
‘We weten het niet. Wemel kwam je brengen, ze zeggen dat je zomaar ineens flauw viel. Je hebt drie dagen geslapen en hij is al die tijd bij je gebleven.’ Ze knikt even naar Fred, die nog steeds ligt te slapen. ‘Maar je had meerdere botbreuken en kneuzingen, dus er moet meer gebeurd zijn dan gewoon flauwvallen.’ Ze kijkt me vol verwachting aan.
‘Ik eh.. Ik weet niet wat er gebeurd is. Ik weet helemaal niks meer van die avond.’ Lieg ik en kijk haar triest aan.
Ze kijkt me begripvol aan en geeft me dan nog een paar drankjes en pillen, ze zegt dat ik binnen een week weer weg mag. Als ze weg is, begin ik weer met naar Fred staren. Na een tijdje wordt hij wakker en rekt zich even uit. Als hij naar mij kijkt en ziet dat ik wakker ben, gaat hij meteen rechtop zitten.
‘Mary! Hoe gaat het met je? Ik was zo bezorgd, wat is er-’ Bezorgd kijkt hij me aan.
‘Ik weet niet wat er gebeurd is.’ Zeg ik en maak dan even een gebaar naar Plijster, die met haar rug naar ons toe doet alsof ze niet luistert.
Hij knikt even. ‘Hoe gaat het met je?’
‘Wel goed, denk ik. Ik voel me moe, sloom en ik heb niet zoveel kracht, maar verder gaat het wel goed. Ze zegt dat ik binnen een week weer weg mag.’
Hij glimlacht even, maar kijkt dan naar beneden. ‘Het spijt me. Ik had niet zo dom moeten reageren-’
‘Ik dacht gewoon dat het je niet zoveel zou schelen wie mijn vader was.’ Mompel ik en kijk naar mijn handen.
Verbaasd kijkt hij op. ‘Denk je echt dat het daarom ging?’


Oke, reclame-tijd xD. Dan zeggen jullie natuurlijk: YAY! Leuke stories die over Fred of Sirius gaan! Nou, dat klopt. Het gaat namelijk om Show the world who you really are - Fred Wemel van Tuala. Lezen dus:Y)


YAY!

Reageer (32)

  • Gisborne

    Ja, dat dacht ik! <:] (en ja, hij heeft een feestmutsje op!! (nerd))
    Gaat ze Fred nou wel vertellen wat er echt is gebeurd? O.o
    Moet ze wel doen hoor, anders gaat het alsnog niet goed komen tussen haar en Fred!! (huil)
    Snelverder! <3

    Xx. (K) Leentje (K)

    1 decennium geleden
  • Lifehack

    Die foto -dood-
    Nou, ik snap jongens niet meer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen