Hoofdstuk 16
Hier is het deel dan. Sorry dat het iets langer duurde dan verwacht, maar school is weer begonnen dus nog niet heel veel tijd gehad om te schrijven. Ja, en gister dan met je stomme trailer? Dat was van levensbelang. Veel plezier!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SNEL VERDER!! (heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)(heart2)
1 decennium geledenXxX
ja, ik denk dat gevaarlijk is voor vampiers :x. Stiekem.
1 decennium geledenwhaa nog een hoofdstuk
1 decennium geledenik wil meeeer
damn spannend heel snel verder !!!
1 decennium geleden...
1 decennium geledenWil de mensheid me dood hebben vandaag? Ik keek net Castle, ik kreeg al een halve zenuwinzinking en ik ben nog stééds aan het huilen. EN DAN KOM JIJ AAN MET ZO'N JSKDLFJKASLJFKL GEWELDIG SPANNEND HOOFDSTUK EN DAN VOEL IK ME NOG SLECHTER OMDAT IK SLECHT SCHRIJF EN JIJ NOTABENE MIJN TWEELINGZUS BENT EN TIEN KEER ZO GEWELDIG BENT.
Niet lief! 3:
Snel verder <3