Foto bij Crash

http://www.quizlet.nl/stories/50099/how-can-i-survive-this-life-ibrahim-afellay/

Als je nog nieuwe namen ingevingen heb moet je het nog maar ergens neerzetten:D:D

Sophia

`Wat is het geslacht dan?` vroeg ik nieuwsgierig. `De tweeling is een jongen en een Meisje` zij Noah blij. `Ik ben zo gelukkig Sooph echt we krijgen gewoon 2 kinderen.` zij ze ontroerd. Ik glimlachte `Ik wil dat het voor mij een verrassing blijft, maar ik heb het gevoel dat het een jongen is.` Noah knikte, `Wat het ook is jou kindje gaat het vast goed kunnen vinden met die van mij`.

Tijdsprong 2 weken.

Noah

Mijn buik was echt al heel rond, en je zou zeggen dat ik al 8 maanden zwanger zou zijn alleen ben ik het nog maar vier en halve maand. Ik was nu onderweg naar het stadion waar Ibi aan het trainen was, ik zou hem ophalen en we zouden daarna lekker op de boulevard gaan eten. Het stoplicht sprong op groen en ik gaf gas, ik stak het kruispunt over en zag een auto vol op mij afkomen ik zag het licht van de koplampen fel in mijn ogen schijnen ik wilde uitwijken en gilde kijk uit ga aan de kant, machteloos probeerde ik mijn stuur nog om te gooien maar het was al te laat de auto kwam recht tegen de motorkap aan. Van de klap schoot mijn hoofd tegen het voor raam en voelde ik mijn been klem zitten onder het stuur., en bloed smaak proefde ik in mijn mond. ik voelde een heftige steek in mijn buik. `Niet mijn kindjes` kreunde ik in paniek, `Help me dan` kwam er schor uit mijn keel vaag zag ik mensen komen aan rennen maar mijn hoofd werd te zwaar ik vocht tegen de bewusteloosheid en probeerde met alle macht wakker te blijven maar mijn lichaam gaf het op, mijn ogen begonnen te draaien en met een klap viel mijn hoofd tegen het zijraam aan. Het enige wat ik toen nog zag was een diep zwart gat.

Reactie??:D


Reageer (7)

  • Amalakadama

    :O neeeeeee :( dit is zielig !!
    snel verder xxx,

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Nee! Fack jou met je crashxD
    Er mag niks gebeuren!!(no_chears)
    En nu eis ik dat je heeel snel verder gaat en aan ons laat zien dat het maar een droom was:Y)
    Snel verder!
    'Xx.

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Nee ze mogen niet dood

    1 decennium geleden
  • GeheimAgent

    Neeee die kindjes mogen echt niet dooood gaaaaan!!!!:O snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    je moet nu echt dringend verder gaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen