Foto bij 2.

Eenmaal bij mij auto aangekomen, rommel ik in mijn tas op mijn sleutels te vinden. Hebbes!. Ik open mijn auto en ga erin zitten terwijl ik deur weer achter mij dicht trek denk ik aan Justin. Wat is het ook een schatje, ik schrik van mijn eigen gedachtes. Noem ik nou mijn beste vriend een schatje? Ik wil echt heel graag met hem afspreken maar wat nou als hij een keer naar mijn huis wil gaan? ik kan moeilijk zeggen TikTikTik er word op mijn auto naam getikt. het is Justin, ik druk op een knopje waardoor mijn autoraam omlaag gaat. 'Je wilt niet met mij afspreken maar wel in je auto zitten?' zegt hij lachend. 'Ja sorry, ik was even aan het denken. 'Niet te veel denken hoor, daar krijg je hoofdpijn van.' hij zegt het zo serieus dat ik begin te denken dat het echt zo is. 'Nou ik ga maar eens.' zegt hij. ik zeg ook gedag en hij skate weg. Ik kijk hem nog na, als ik hem niet meer zie rijd ik zelf weg. Hoe kan ik nou zo´n lief iemand wijgeren. Tja ik weet het hij eigenlijk ook wel; mijn moeder is alcohollist. Dat is een feit. Ze is de hele dag stom dronken, en ik kan er helemaal niets aan doen. ik snap niet dat mijn vader nog blijft, wat heb je nou aan zo'n mens je kan haar toch niets vertellen want de volgende dag weet ze er toch niets meer van. Iedereen heeft een moeder waar je alles aan kan vertellen nou ik dus echt niet. TOEEETTTT!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen