Lisa komt naar Australie
Vrijdagavond,8 uur. Lisa staat met haar moeder op Schiphol. Ze gaat naar Brooke toe. Haar vliegtuig gaat om 10 uur. Ze checkt in en daarna gaat Lisa naar de douane en neemt afscheid van haar moeddr,die morgen met haar vriendin op vakantie gaat. Tot over 2 weken. Om half 10 gaat Lisa het vliegtuig in. Tijdens haar reis heeft ze een stewardess als begeleidster,die Laura heet. Om 10 uur stijgt het vliegtuig op. Als het vliegtuig opgestegen is komt Laura naast Lisa zitten. Ze vraagt aan Lisa of ze eerder heeft gevlogen. Nee,zegt Lisa. Als het vliegtuig geland is in Sydney en Lisa uit het vliegtuig is,gaat ze naar de aankomsthal. Daar staan Brooke,Shelly en Brooke's moeder. Lisa en Brooke knuffelen elkaar en de hele weg met de trein naar Brooke's huis praten ze. Als Lisa en Brooke op Brooke's kamer zitten zegt Lisa: Je hebt echt een groot huis. Ja,zegt Brooke,het is echt leuk hier. Lisa ziet een foto van haar met Brooke staan. Leuk dat je deze foto hebt staan,die heb ik ook in mijn kamer,zegt Lisa. Hier is je schooluniform voor 2 weken,zegt Brooke terwijl ze de kleding in Lisa's handen stopt.
Ze gaan eten. Om half 11 gaan de meiden naar bed. Ze kletsen nog een tijd en gaan dan slapen. De volgende dag gaan de meiden Sydney in. Ik wist niet dat Sydney op zondag open was,zegt Lisa. Ze kopen kleding en Lisa koopt een souvenir voor haar moeder. Ze kopen nog meer en als ze terug zijn op Brooke's kamer gaan ze msnen met Mary. Morgen gaat Lisa met Brooke voor 2 weken mee naar school.
Er zijn nog geen reacties.