Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 13
Still Jens pov:
Je ging naar buiten en naar de zijkant van het huis toe. Je wist dat het via de regenpijp naar boven klimmen veilig was omdat Demi het zo vaak al doet. Je klom naar boven en gelukkig zat het raam open. Je klom naar binnen en zag Demi huilend op haar bed zitten. Ze had haar benen opgetrokken en haar hoofd lag op haar benen. Je ging naast Demi zitten en pakte haar voorzichtig vast. Je zag Demi verbaast opkijken. Jij:via het raam. Ze knikte even. Jij:gaat het? Demi:nee. Je pakte Demi vast en knuffelde haar. Demi begon nog harder te huilen en jij probeerde haar te troosten. Bijna niemand kon Demi breken. Je had haar nog nooit zoveel zien huilen op één dag. Ja was echt kwaad op mam. Demi:ik haat het hier! Jij:ik ook zenne,maar we redden ons wel. Demi:ja maar jij kan tenminste al alleen gaan wonen. Je keek blij naar Demi. Jij:dat is het! Demi:wat? Jij:ik kan alleen gaan wonen en dan kom je gewoon bij mij wonen. Demi:en hoe gaan we dat dan doen met mam en pap ik ben nog geen 18 zenne. Jij:dat zullen we dan wel zien. Demi gaf je een knuffel.
Demi pov:
je broer vond altijd wel een manier om je op te vrolijken,altijd. En ja hoor dit keer was het weer gelukt. Jij:ik dacht dat je zei dat je mijn manier gevaarlijk vond? En je wees naar het raam. Jens:is ook zo maar ik moest je gewoon opvrolijken. Je lachte eens en gaf Jens een knuffel. Jens:ik mag toch wel terug langs de deur naar buiten he. Jij:tuurlijk. Jens:hehe gelukkig maar.
Reageer (1)
verder gaan
1 decennium geleden