Foto bij 1.6

Samira keek Max nog even na toen die wegliep. "Wacht!"riep ze en ze rende hem achterna. "Waar ga je heen?"Vroeg ze "Naar een plek waar jij later ook heen gaat"Zei hij waarna hij verder liep. Eigenlijk wou ze met hem meelopen maar besloot om ook maar naar huis te gaan. Die woorden die hij zei. Stap één is gedaan binnenkort komt stap twee. Die woorden bleven maar spoken in haar hoofd. Welke tweede stap. Ze werd er altijd gek van als ze niet wist wat mensen bedoelde. In gedachte bleven die woorden zich maar herhalen ineens schrok ze op uit haar gedachte van haar telefoon. Zin in een feestje Half 12 discotheek het hartje xx Michael ze dacht even lang na maar besloot toen eindelijk terug te smsen. Ik heb niet zo zin ander keertje veel plezier vanavond xx De gedachte dat ze net nee tegen een feestje had gezegd vond ze raar aangezien ze altijd naar elk feestje ging en nu zei ze nee tegen het grootste feest.

Toen Samira thuis was liep ze direct door naar haar kamer om op msn te gaan. Toen ze haar computer aanzette trilde haar telefoon. Stap 2 heb je ook volbracht dit is de tijd dat je echt veranderd xx Max Samira kreeg een glimlach op haar gezicht. Tijd dat ik dan ook een beloning krijg een kus misschien? xx Samira. Ze kon wel lachen om de tekst die ze smste.
Die komt snel xx Max Samira begon te glunderen, een jongen die zomaar haar leven binnenkomt en haar wil veranderen zonder dat ze het door heeft. Ineens had ze geen zin meer om op msn te gaan en zette haar computer weer uit en liet zich op haar bed vallen. Die lach,die woorden,zijn mooie ogen ze smolt bij de gedachte dat hij misschien de ware was voor haar. Het voelde alsof de verandering echt was en geen droom. Hij maakte het gewoon waar, de verandering die ze al zo vaak wou kwam nu eindelijk uit.

Reageer (2)

  • baliebah

    Ahhw<3

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Max lijkt me niet alleen mysterieus, maar ook heel lief (A) en hij is ook al knap.. perfecte jongen! ;P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen