* 11 *
^^ de limo en de binnenkant
owh en btw ik heb de titel verandert ik heb plots andere inspiratie gekregen die wat beter zou passen
Jacob p.o.v
Ik reed in volle vaart over de snelweg. Tijdens het ritje had ze wat dingen gevraagd over me. Ik vertelde vanalles maar liet het wolven gedeelte weg. Ze luisterde heel aandachtig en begon soms te lachen als er een grappig onderwerp aan te pas kwam. Als ze lachte zag je kuiltjes in haar wangen en ze zag er dan zo lief en schattig uit.
'Vertel jij nu eens iets over jezelf?' vroeg ik nadat ik vertelt had dat ik nogal graag van een klif afspring. Ze was zachtjes aan het grinniken maar nadat ik mijn vraag had gesteld werd haar gezicht pijnlijk emotieloos.
'We zijn er' zei ze en keek naar beneden. Ze had gelijk dat we er zijn maar ik voel dat ze iets te verbergen heeft. Ik stapte uit samen met Jennifer en liep naar de kofferbak. Ze opende hem en haalde de zakken uit die van mij waren.
'Vanavond kom ik je halen' zei ze en sloot de kofferbak. Ze liep me straal voorbij en stapte de auto in. Ik zag dat de jongens glurend door de ramen keken om een glimp van ons op te vangen. Ik liep snel naar haar portierdeur.
'Scheelt er iets?' vroeg ik zachtjes toen ik zag dat haar raam naar beneden was.
'Ik vertel het later wel' zei ze en keek me glimlachend aan. Ze drukte het gaspedaal in en scheurde ervandoor. Ik keek haar nog even na en liep toen denkend naar binnen. Toen ik nog maar één stap binnen had gezet sprongen de jongens al meteen op me en bestookten me met vragen.
'Jongens geef Jake eens wat ruimte om te ademen' zei Emily lachend toen ze uit de keuken liep en ons zag op de grond. We stonden lachend op en ik gooide de zakken naast de voordeur.
'Wat heb je allemaal gekocht?' vroeg Emily en liep naar de zakken.
'Correctie wat heeft zij allemaal gekocht' zei ik wijs en ging aan tafel zitten. Emily haalde de kleren eruit en keek naar het label en de prijs. Haar ogen werden groot en haar mond viel zowat open.
'100$ voor een shirt van SuperDry?!' riep ze door het huis. Ik haalde mijn schouders op terwijl ik at.
'Zij vond het superweinig, ze had ook schoenen gekocht van Lamborghini en die kostten een fortuin' zei ik nadat ik een hap had doorgeslikt. Iedereen keek me met grote ogen aan.
'Zij is vast stinkend rijk' zei Emily dan lichtjes in shock.
'Zij heeft ook een geheim dat ze verbergt' zei ik dan ook zachtjes en voelde me meteen schuldig nadat ik het had gezegt.
'Wat dan?' vroeg Embry.
'Ik weet niet maar er is gewoon iets ik voel het, toen ik eens vroeg of ze iets over haarzelf wilde vertellen was ze plots boos en zweeg gewoon en ze heeft superveel dure auto's en ik zeg het je er is iets niet pluis aan haar' vertelde ik. Ze keken me raar aan maar aten dan verder. Na een tijdje werd het avond en ik besloot me te gaan klaarmaken in de badkamer van Sam en Emily. Ik douchte eerst en daarna deed ik de kleren aan die ik gekregen heb van Jennifer. Ik keek nog eens in de spiegel en ging eens met mijn hand door mijn haar zodat het wat warrig zou zitten. Beneden hoorde ik een auto voor de deur stoppen. Ik keek nog eens naar mijn reflectie en opende de deur richting de gang. Ik liep de gang op en wandelde toen de trap af. Ze stond in de deuropeningin een schattig geel jurkje met een roze bloem in haar haar. Ze had ook gele killerheels aan. Toen ik de trap afliep keek ze me keurend aan. Emily zei gedag terwijl ik haar mijn arm aanbood. Ze nam hem glimlachend aan terwijl ik samen met haar de veranda opliep en dan het kleine trapje af. Voor ons stond een gigantische limousine. Het was een soort hummerlimousine. Er stond een man aan de portier en opende hem toen hij ons dichterbij zag komen.
'Dankje Willy' zei ze glimlachend naar de man terwijl hij zijn petje omhooghief als begroeting. Ik knikte beleefd en volgde Jenn in de limo...
Reactiess??
Reageer (4)
GEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
<3
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledenI love it
Verderrrrrrr!!!!!!!!!
1 decennium geledenI it!!!!
Xxxxxxxxx