Samantha Tremblay.

Verveeld draaide ik rondjes op mijn blauw met wit gestipte draaistoel. Je vraagt je nu vast en zeker af; waarom gestipt? Dat zal ik je eens uitleggen, ik houd echt mega veel van stipjes. Ik weet ook niet waarom, maar ik voel me er gewoon tot aangetrokken. Hun mooie ronde vorm en de passie die ze uitstralen. De betekenis achter het mooie rondje. En dan nog niet eens over alle verschillende kleuren die de stipjes kunnen hebben. Het is gewoon zo inspiratievol. Nee oké, ik zal niet te lang doordraven. Ik speelde voor de ongeveer twintigste keer het nummer My Last af van Big Sean af, terwijl ik nog altijd rondjes draaide. Het was een saaie middag. Nou ja, ik verveelde me gewoon enorm snel, dat was een beetje het probleem. Ik had mijn beste vriendin ook al gepingt, maar die had ook geen tijd voor me. Lekkere vriendin. Ik zat in een enorm zware tijd en dan was ze me er niet eens om me op te vrolijken. Nah, just kidding. Ik zette mijn benen op de grond, zodat de stoel stopte met draaien. Ik voelde dat mijn eten een beetje omhoog kwam en ik denk niet dat dat een heel goed teken is. 'Ping,' als een gek pakte ik mijn BlackBerry. Nee hoor, ik was niet verslaafd. Fijn. Mijn broer.

# Lil sis?
# Wat heb je nu weer van me nodig?
# Zou je alsjeblieft eten willen halen.
# Haal het lekker zelf.
# Maar ik sterf.
# Nou, leuk je gekend te hebben dan.
# Sis, doe niet zo flauw.
# Haal dan gewoon zelf eten en trouwens,
het was jou dag, dus shut the fuck up.
# Oké, fijn ik haal het zelf allemaal wel weer.
# Succes -a-


Oké, nu ik dit weer heb gehad, was de grote vraag; wat ga ik nu doen? Ik scrolde door mijn contactpersonen lijst, maar niet echt iemand boeiends stond erin. Behalve mijn vriendin, maar die was dus druk bezig en had geen tijd voor me en liet me weer in de steek. Grapje. Ik had gewoon iemand nodig met de zelfde humor. Even iemand waar ik leuk mee kon pingen. Waarom kende ik nou niet zo'n iemand? Niemand is natuurlijk zo awesome als mij, dat is heel normaal, maar zulke saaie mensen zijn gewoon dom. Ik ging met het muisje over contact persoon toevoegen. Wat nou als ik zomaar iemand toevoegde? Bedoel, ze zouden me heus niet doodschieten dan. Misschien kwam ik wel iemand heel grappigs tegen. Dat was toch hartstikke leuk? Ik klikte erop en typte het nummer: 22FG86CF in en daarna op toevoegen. Ik zal vanzelf wel iemand tegen komen, die me accepteerde en terug ging praten toch? En anders waren het gewoon domme mensen. Ze weten niet wat ze missen! Ik grinnikte hardop. Oké, dat was wel heel dom, dat ik gewoon om mezelf moest lachen. Never Mind. Niemand had het gehoord en anders boeiend. Ik ben Samantha Tremblay who doesn't care about a thing!




Reageer (11)

  • teenagerr

    Ik vind het verhaal nu al geweldig!!! Snel verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen