H26. --
Lekker dan, was ik op mijn IPod drie kwartier een freaking hoofdstuk aan het typen. Selecteer ik alles om te knippen en te plakken druk ik op de m en is alles weg. Ik heb zo'n hekel aan die letter nu! Iedereen die met een m begint haat ik. Gaat al lekker want ik heb een paar vriendinnen die een m'en in hun naam hebben. Hen haat ik niet. Alleen de letter m. Het leuke aan een IPod is dat er geen CTRL-Z mogelijk is. Dus ik begin nu alles opnieuw te typen (op mijn computer dit keer) terwijl ik hoop dat het er een beetje op lijkt.
Groetjes,
Eline
P.S. Ik doe dat zonder-opzet-verwijderde hoofdstuk wel in twee delen. Er hoort dus nog een stuk bij...
Groetjes,
Eline
P.S. Ik doe dat zonder-opzet-verwijderde hoofdstuk wel in twee delen. Er hoort dus nog een stuk bij...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Huh, ze was toch met Justin? O:
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledenze moet het redden
AAHH SPANNEND ;O
1 decennium geledenhahah leuwk!!!
1 decennium geledenmaar was Sam niet in eerste instantie met Quinn? of heb ikd at weer in een andere Glee story gelezen?
snel verder iig!
xx
leuk hoofdstuk
1 decennium geleden