Foto bij Evrything okay?

het spijt me voor het lange wachten!! ben haast niet op de computer gweest! nu ff kort deeltje maar er komt nog wel meer hoor vandaag!=)

is slecht ik weet het..

tijdsprong 2 maanden
(4 maanden zwanger)
Noah

Vandaag zouden we weer voor de echo gaan. Samen met Ibrahim zat ik in de wachtkamer, ik hoop wel dat alles goed is hoor antwoordde ik toch wel een beetje zenuwachtig. `Ik denk wel dat het goed gaat hoor, je voelt dag en nacht beweging.` `Mevrouw Afellay` zij de dokter. `Hoi Noah goed je weer te zien hoe voel je je?` vroeg hij vriendelijk `Ja ik voel me op zich wel goed alleen heel erg moe de kleine schopt dag en nacht.` Ik nam plaats op het bed en de gel werd op mijn buik gesmeerd. `Is de hartslag niet een beetje snel?` vroeg ik geschrokken aan de dokter. Hij bromde wat en begon de beelden in te zoomen en ging met een stethoscoop luisteren. `Is er iets aan de hand?` vroeg ik weer. Ik keek Ibrahim wanhopig aan `Ssht schatje je weet nog niks niet stressen als het niet nodig is.` Maar ik zag wel dat hij ook gespannen was. `Eh Noah Ibrahim` begon de dokter met een knikje. Jullie verwachten een tweeling. Verbaasd staarde ik de dokter aan tranen liepen over mijn wangen en met een grote lach keek ik Ibrahim aan `Maar dat is toch geweldig?` Ibrahim knikte `Ja echt heel leuk` antwoordde hij een beetje ontroerd. `Jullie weten het zeker anders is er nog een optie voor abortus?` Ik schudde mijn hoofd `Nee nee geen abortus dit is geweldig zijn ze gezond?` `Oke jullie kinderen zijn gezond en het geslacht daar zal ik even voor kijken` zij de dokter. Glunderend keek ik Ibrahim aan `We worden gewoon 2 keer papa en mama` zij Ibrahim toen blij.



Reactie?:$:$
[/13][/13]

Reageer (5)

  • ICExTOUCH

    aaaah super lief!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    aaaawh(H) wat lief.... en nu mag er niks ergs gebeuren he!! :O
    snel verder xxx,

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ahhhhhhhhhhhh
    zo lief
    snel verder

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    aaaaaasaaaaaaaa.
    weetje ik wil david nu:$
    haha shel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh wat lieff:9~

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen