Foto bij 1.5

'S Ochtends vroeg schrok Samira wakker van een sms. Ze opende langzaam haar ogen en ging rechtop zitten waarna ze van het kastje haar telefoon pakte. Ze was eigenlijk nog te moe om een smsje te lezen maar het onbekende nummer in haar telefoon maakte haar toch nieuwsgierig van wie het smsje kon wezen en dus besloot ze eerst te gaan douchen aan te kleden en haar make-up op te doen en dan het smsje te lezen.Toen ze richting de douche liep kwam ze haar vader tegen."Zo leuke avond gehad?"Vroeg haar vader. "Ja hoezo?"Vroeg ik kortaf en verder wou lopen."Gewoon"zei haar vader en liep weer weg. Samira keek haar vader nog even raar na maar ging zich toen snel klaarmaken omdat ze dat smsje zo snel mogelijk wou lezen.

Toen Samira aangekleed en opgemaakt was stormde ze naar boven. "Zachtjes op die trap!"Schreeuwde haar moeder haar na maar Samira luisterde er niet naar. Ze liep haar kamer in en sloeg haar kamerdeur dicht en pakte meteen haar telefoon en las het smsje "Zie ik je vanmiddag op het voetbalveldje om vier uur xx onbekend" Samira dacht diep na wie kon dat nou toch zijn. Ze dacht er een tijd over na maar besloot toch te gaan en dat smste ze ook Ik zal er zijn om vier uur voetbalveld xx Samira. Ze kon maar niet wachten tot het vier uur was. Ze besloot om half vier richting het voetbal veldje te lopen de zenuwen gierde door haar lijf maar ze wist het zeker dat ze die anonieme smser wou ontmoette. Ze liep de deur uit met haar telefoon en sleutels in haar hand die ze nog in haar tas moest stoppen. Toen ze de deur dicht sloeg stopte ze alles snel in haar tas en liep op haar pumps richting het sportveld. Toen ze bij het sportveld aankwam zag ze dezelfde jongen die ze toen ook in de discotheek zag. Haar hart klopte tien keer sneller. Ze liep naar het voetbalveld waar hij met een bal klaar stond en lief naar me glimlachte. "Jij weer?"Vroeg ze. "Ja ik weer tijd voor een potje voetbal."zei hij en trapte de bal naar haar toe. Ze keek hem even aan maar trapte toen de bal opzij. "Probeer je nou te scoren?"Vroeg hij lachend "Zie je toch"Zei ze en trapte de bal in zijn doel."Zo zo meisje dat kan voetballen. Hou ik van"zei hij lachend en haalde de bal uit zijn doel."Wie ben jij nou eigenlijk?"Vroeg ze "Oh sorry dat hou je tegoed van me"Zei hij lachend en trapte de bal tegen de muur "hoe bedoel je?"Zei ze. "Daar kom je nog wel achter"Zei hij lachend en pakte de bal op. "Kun jij veranderen?"Vroeg hij ineens. "Ligt eraan op wat voor manier"Zei ze. "Bewijs het me alleen dan zul je weten wie ik ben."Zei hij en begon te lachen. Ze keek hem aan en waarna ze steeds dichterbij elkaar kwamen, ze keek hem even diep in zijn ogen waarna zijn lippen die van haar aanraakte waarna er een lange zoen volgde. Na die zoen keek hij haar aan. "Alsnog wil ik weten hoe je heet"Zei ze. "Ik ben Max"zei hij lachend waarna hij haar een knuffel gaf. "Stap één is gedaan. Binnenkort komt stap twee"Zei hij en liet haar met die woorden achter.

Reageer (1)

  • Joshifer

    Mysterieuze jongen.. ^^ Max.. :D Ben benieuwd naar stap 2 x]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen