Foto bij 007.

I know I got to move on, but first I need to close this chapter with you..

Ik sloot even mijn ogen. Ik wou geen antwoord geven op zijn vraag. Maar het was stil. Doodstil. Hij wachtte op mijn antwoord. ‘Pff. Waarom zou ik voor jou vechten? Voor iemand die het niet eens waard is? Ach laat me niet lachen’ ,De sarcastische woorden vloeide uit mijn mond. En het enigste wat hij kon doen is in een ongemakkelijke houding staan en alleen maar hard zuchten. ‘Wat ben jij een klootzak’ ,Floepte eruit mijn mond. Met een rood gezicht keek ik snel naar de blauwe lucht. De zon scheen tegen m’ n vel –het zorgde ervoor dat ik het meer warm kreeg. Ik had het ook warm gekregen. Door die jerk hier zo. Die IK leuk vond.
Ik zuchtte hard.
Hallo ik wacht op je antwoord?!
‘Dus ons vriendschap is nu over?’ ,Vroeg hij.
Ik haalde mijn schouders op. ‘Je doet je best niet eens voor onze vriendschap.’
Hij kwam naast me staan en hij keek naar beneden waar ondertussen Selena al uit het zwembad was geklommen. Een kleine grinnik verliet er uit mijn mond. Ik hoorde hem ook even grinniken.
‘Maar ik zei toch dat ik geen tijd had..’
‘Je kon toch wel eventjes sms-en. Bovendien voor je vriendinnetje heb je wel tijd. En niet eens voor je beste vriendin?!’ ,Verzuchtte ik.
‘Soms kan je zo moeilijk zijn.’
Ik keek hem niet-begrijpend aan. ‘Je moet altijd gelijk hebben’ ,Grijnsde hij.
‘Ik heb ook gelijk.’
‘Offffffffffffffff.’
‘Je bent jaloers’ ,Grijnsde hij.
‘Pfff jaloers? Not’ ,Loog ik.
‘Hmmm’ ,Hij sloeg zijn armen om me middel.
En kwam wat dichterbij met zijn gezicht.
M’ n hart ging tekeer.
Ik voelde me weer duizelig worden.
‘Geef toe. Your jealous’ ,Fluisterde hij tegen mijn lippen.

Reageer (4)

  • Phallic

    OMG,OMG,OMG snel verder.
    +abo+kudo+reactie <33
    (K)
    wil je sneeeeeeeeeeel verder,het is zo'n leuk verhaal (H)

    1 decennium geleden
  • Auset

    OMG!! EINDELIJK WEER EEN HOOFSTUKJE!! SNEL VERDER!! I BEG YOU!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    <3333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • IreneGrint

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen