*006
And there's just no turning back,
When your hearts under attack,
Gonna give everything I have,
Cause this is my destiny.
When your hearts under attack,
Gonna give everything I have,
Cause this is my destiny.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
I need to know.
1 decennium geledenIk verdenk Puyi, echt waar hoor,
1 decennium geledenEn ik had een lange reactie beloofd
dus dit wordt nog een wat, ik vertel gewoon een verhaal:
'Reina! Opschieten! We komen nog te laat voor de opnames van 'Lekker Slim!', gilde Elena onder aan de trap. 'Rustig.. Rustig!', schreeuwde Reina van boven en na een paar seconden hoorde Elena Reina de trap af stormen in haar Verthramos voetbal shirt. Zelf had Elena haar Nasrilla shirt aan en samen vertrokken ze naar de opnames van Lekker Slim.
Daar aangekomen sneakten Reina en Elena door de achterdeur de studio binnen. 'Gelukkig zijn we niet gesnapt', siste Reina naar Elena die sneaky langs de muur sloop om niet gezien te worden. Reina volgde Elena haar voorbeeld en ze stonden stil bij een hoekje. 'Wat zie je?', vroeg Reina zacht aan Elena. 'Oh my god. Reina, VANG ME OP!', gilde Elena. Maar voordat Reina Elena op kon vangen, ving iemand anders Elena al op. Reina keek op en keek in de ogen van David en Samir. Reina keek langs David en Samir heen en keek recht in de ogen van Jan en Sergio. 'Oh my god. Elena, VANG ME OP', gilde Reina en viel voorover recht in de armen van Jan en Sergio. Beide werden ze na vijf minuten wakker. Beide in de armen van hun voetballers.
Vanaf toen ging alles heel snel. Beide kregen ze een driehoekrelatie en leefden nog lang en gelukkig!
Tadaaa! Lang genoeg zo?
OOh ocharme, zit hij er al vasy heeft hij een hater naast de muur.
1 decennium geledenMooi geschreven!
x
Nou! Ik wil weten wie die secret voetballer is!
1 decennium geledenHeeel snel verder! <3