04. Waar halen ouders die rare ideën vandaan?
Reactie/kudo?
Luna's P.o.v
Ik loop naar beneden en sta opeens oog in oog met dat verwaande meisje van gister. 'Wat doet zij hier' roep ik boos en geschrokken..
'Niet zo brutaal Luna, Marie-Loise is hier te gast en je moet haar met respect behandelen,'zegt moeder afkeurend.'Ik dacht dat iedereen al weg was? wat doet zij nog hier?'vraag ik al iets beter in staat me in tehouden. 'De ouders van Marie-Loise zijn weg voor een belangrijke reis naar de buur landen en ze vroegen of Marie-Loise bij ons kon blijven tot ze terug zijn,'zegt moeder. 'En wij dachten dat Amy en jij het wel leuk vonden een extra zusje voor een tijdje,'voegt vader snel toe. Wat denken ze wel niet ik heb al een zus en ik mag haar niet. het slaat echt nergens op. 'Ik heb al een zus,'zeg ik. 'Luna het maakt niet uit wat je er van vind Marie-Loise blijft hier de komende twee weken,'zegt moeder. Pff als ze maar niet denken dat ik haar ga vermaken ofso'Ik ga naar les,' zegt ik en wil al naar buiten lopen als Marie-loise begint te praten.'Marieke waar gaat Luna naartoe?'vraagt ze? 'Naar magie les,' 'Ow wat interesant mag ik mee?'vraagt Marie-Loise. 'natuurlijk mag je mee,'antwoord moeder. 'Maar moeder Mr Merlot wil liever niet dat er mensen mee komen,'zeg ik. Eigenlijk wil ik het niet maar ik vertel wel de waarheid Merlot houd niet van potte kijkers. 'Dit is een uitzondering'zegt moeder. 'Oke dan maar. Maar schiet wel op ik wil nu wel weg.'zeg ik. dit gaat nog leuk worden. Ik loop naar de stallen en Marie-Loise volgt mij. 'Waar is jullie knecht mijn paard moet op gezadelt worden,'vraagt ze. 'Ik heb geen idee maar kan je dat niet zelf dan?'antwoord ik. 'natuurlijk wel maar het hoord gewoon niet. Iemand van adel hoort zijn paard niet zelf optezadelen,'zegt ze bits. Ik loop naar de zadel kamer en pak het zedel en hoofdstel van Kyara. 'Wat doe je,'vraagt Marie-Loise. 'Ik zadel mijn paard op,' 'Maar dat kan toch niet jij bent toch ook adel?'zegt ze verbaast. 'Ja maar ik gedraag me niet zo.' 'Wat een schande zeg.' Ik negeer haar laatste opmerking en ga gewoon door met opzadelen. Emma komt aan gelopen. 'Eindelijk een knecht. Jij zadel mijn paard op,'zegt Marie-Loise verwaant tegen Emma. 'Natuurlijk Milady ik begin meteen.' Ik vind het echt verschrikkelijk Emma is ook een mens. Naar een paar minuten zijn bijde paarden op gezadelt en kunnen we eindelijk weg.
Reageer (2)
verwaand
1 decennium geledenverwaand
verwaand
verwaand
verwaand
k*t kind
Nu verder please
CU vrijdag en trek Azzie aan haar haar mee
snel verder
1 decennium geleden