Ik kom erachter dat ik best wel luxe tourbussen in mijn verhaal hebt gestopt hihi.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (21)
<33
1 decennium geledenVerder!
Gister was mn internet zo traag als een olifant, dus hier komt mijn mega reactie.
1 decennium geledenHERE WE GOOOOO!
Jaa, ik ben een beetje laat ik weet het, maar school laat me niet met rust enzo. Zo kuuuut. Nja, weer over je verhaal,
nee eerst een antwoord op je vraag: ik vind dat LABEAUTY helemaal gelijk heeft. Dus ik zou haar advies maar opvolgen en schrijven over Justin en Ryan die problemen met elkaar hebben en Ally die maar gestresst wordt omdat haar broer en vriendje twee ruzie-makende beste vrienden zijn die elkaar bijna vermoorden.
zozozo. Ryan is agressief! Dat had ik niet van hem verwacht hoooor.
Heee, welke schoenen moet ik aan? Ik moet namelik naar school, weer met die trein en dan een stukje lopen en dan kom ik het schoolgebouw binnen. Weetje, ik moet over 3 minuten weg, want het is 8.30 ik kan ook wel om 5 over half gaan hoor, alleen. Ja. Btw. Ik schrijf ik de trein wel verder, want ik moet mn schoenen en jas aan trekken -interessant informatie eh?! (: dat dacht ik al ghehe.
-schoenen aan doen
-jas aantrekken
oke gedaan. Ik heb zon irritant shirt aan. Aan de achterkant is het zegmaar een soort van geknipt. Dus allemaal lange strepen als gaten. Alleen, dat is soms heel vervelend, -ookal is het wel een leuk shitje IK HEB 'M NIEUW ghehe. Het is vervelend omdat je dan driekwart van mn rug ofzow ziet.
Maar genoeg over mn shirtje, nu weer over je verhaal.
Ik ben trouwens best wel blij dat je je oude titel weer terug hebt. Want elke keer als ik bij mn abbo's keek dan dacht ik: sinds wanneer heb ik daar een abbo op genomen? En deze titel vind ik stiekem ook wat leuker ;$ want als je deze titel leest, denk je meteen: ''OEEEH! DRAMAAAAA!'' ghehe.
En nu is het 8.35 dus ik moet gaan. Papa brengt me met de auto naar het trein station.
-
-
-duurt 3 tot 4 minuten, x
nu zit ik dus in de auto verder te typen. Ja voor als je het nog niet wist, ik typ op mn mobiel.
LALALALALAALLAA. Ik heb geen inspiratie meer, meestal, nou ja soms kan ik uuuuuuuuren lang door gaa met zo'n reactie. Maar dit keer niet.
Ik heb lekker eerste uur vrij!
Papa zit te praten en ik zeg niks. Ik doe gebaren zoals, schouders ophalen, hoofdschudden of knikken. En deze auto -voor ons rijdt taag.
BAMBAMBOEMBOEMBAM!
Vraag me niet waar dat op sloeg.
Straks als ik verder ga typen in de trein gaan mn vrienden vragen: waarom doe je weer zo verslaafd op je moiel: dan ga ik zeggen dat ik een reactie op een amazing verhaal schrijff ghehe.
Oke nu stop ik ik ben op school.
Byee,x
whahahaah!! nee, hoor justin is van my :p
1 decennium geledenverdurrr!!
xx
Whoaa, je ben echt een lifesaver. Moest 8 uur melden dus ik zit nu lekker alles nog een keer te lezen (:
1 decennium geledenOf er meer drama in moet?
Ik vond dit stukje wel leuk, omdat ally en Justin dichter bij elkaar komen en omdat iedereen bezorgd is om Justin <3 haha.
Ik zit trouwens Ook op hockey. Had gisteren ook training (:
Bij welke club hockey je?
Xxx snelverder!!
Drama
1 decennium geleden