'Jij HEBT mijn zus vermoord,'zei Alec. Ik snapte het niet. Waar wachtte hij op?

Seth P.O.V

Plotseling werden Lucy's ogen weer normaal. Ze leek moe. Ik voelde me direct weer anders, maar voor dat ik me kon bedenken wat het was viel Alec aan. Plotseling voelde ik een scherpe pijn van achteren.

Embry P.O.V
Cinthia was ontzettend boos geweest. Nou, ze kon niet mee, punt uit. Wat kon ze een irritant mens zijn. Ik ontmoette Quil,Jared en Colin op het strand. We veranderde en liepen met z'n vieren naar de rivier. We roken een bekende geur toen we bij de rivier kwamen. Alec, van de Volturi. 'Dit is haast te makkelijk. Bedankt voor je hulp Lucy.'Ik sloop dichterbij. Seth lag bewusteloos onder de oude eik en Alec en een vampier die ik niet kende stonden daar. Plotseling hoorde ik geritsel. Het was Cinthia. Ik vloekte in mijn gedachte. Embry, dacht Sam streng. Dat mens is echt koppig,dacht ik. Hij heeft gelijk,dacht Paul. Laat dit zitten tot later. Nu moeten we Seth en haar helpen,kwam Colin ertussen. 'Seth,'gilde Cinthia ondertussen in paniek. 'Ach, wat lief. Kom jij je nog even melden voor Lucy, wat aardig,'zei Alec snijdend. Hij schoot naar voren en drukte haar tegen een boom aan. Je ruikt wel heerlijk liefje, nog beter dan Bella, toen ze nog mens was.'Nu,dacht Sam. We schoten allemaal naar voren op Alec en Lucy af. Alec had Cinthia nog steeds vast en stond op het punt om haar te doden toen Leah op zijn rug sprong. Leah, dachten we met z'n allen bestraffend. Je denkt toch niet dat ik hier niet zou komen als mijn broertje wordt aangevallen? Ik heb mijn bronnen. Cinthia, wist ik direct.

Reageer (6)

  • IamRenesmee

    sgatje waar is hoofdstuk 42? je hebt nu h41 en daarna 43

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • IamRenesmee

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snel verder Xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder
    seth mag niet dood

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Je MOET snel verder A.U.B.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen