Foto bij 34

We zaten ondertussen al in de zaal, terwijl Justin mijn hand vast hield. Nu was het de tijd dat de award van The Best New Artist word uitgereikt en daar was justin voor genomineerd. Ik werd gehaald door 1 van de technicus mensen en ging achter staan.
‘ AND HERE IS SELENA SHEER!’ Ik liep het podium op terwijl het publiek aan het juichen was. Ik hield een ‘toespraakje’ zoals iedereen deed en begon toen met het aankondigen van de winnaar ‘And The winner of The Best New Artist is….’ Ik deed de envelop open ‘ JUSTIN BIEBER!!!!’ Justin kwam het podium,Ik feliciteerde hem, en gaf hem zijn award.
Ik gaf hem een knuffel en 4 kussen en ging toen het podium af. Justin bleef nog even praten en bedanken enzo…terwijl ik van de zijnkant bleef kijken ‘But the most of all, I wanna thank my girlfriend Selena Sheer’ zei hij terwijl hij de kant op keek waar ik stond, hij ‘stuurde’ een luchtkus, je hoorde de hele zaal ‘aaahh…’ roepen.
Na zijn toespraak ging hij het podium weer af en kwam naar me toe. Ik keek hem met een glimlach aan ‘I love you baby’ zei hij terwijl hij zijn armen om me heen sloeg en zijn lippen lichtjes op de mijne drukte ‘I love you to’ fluisterde ik terug en daarna drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik weet het gewoon zeker, hij is dé perfecte jongen, Ik hou echt veel van hem! Ondertussen werden er zoals altijd foto’s geklikt, die mensen konden ons ook nooit met rust laten he!


deze suckktt

Reageer (2)

  • Smexy

    ZO leuk en lief en romantisch en Justin is nog steeds H O T

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • fernweh

    VERDER! Ga heel snel verder please!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen