Denise p.o.v
"ik ken een liedje en dat gaat je irriteren, ik ken een liedje en dat liedje dat gaat zo! Ik ken een liedje en dat gaat je irriteren, ik ken een liedje en dat liedje dat gaat zo!" zongen Justin en ik terwijl we terug naar de auto liepen. "hou alsjeblieft op" Scooter klonk niet echt blij. "gaat het al irriteren?" vroeg Justin lachend. "toen je het twee keer had gezongen was het me al aan het irriteren, dus laat staan de 100ste keer" "ik ken een liedje en dat gaan je irriteren, ik ken een liedje en dat liedje dat gaat zo" zongen we verder. We stapte de auto in en besloten om maar te stoppen, tot grote opluchting van de anderen. Toen we bij het hotel aankwamen stonden er honderden meisjes en tientallen fotografen, allemaal voor Justin. Gelukkig waren er, door het hotel zelf, hekken weggezet waar ze achter moesten blijven. We stapte als laatste uit en Kenny bleef dichtbij ons lopen. toen alle mensen die op Justin stonden te wachten, Justin zagen begonnen ze te duwen om zo dicht mogelijk bij hem te komen. Toen een aantal meisjes mij zagen keken ze me boos aan. Toen Justin en ik langs liepen begonnen ze zo hard te duwen dat het hek om viel en tegen mijn aankwam. Ik viel en schaafde mijn arm over de gronde heen. "Denise, gaat het?" Justin knielde bij me neer. Ik knikte. Hij hielp me met opstaan en we liepen zo snel mogelijk naar binnen. "nergens pijn?" vroeg Justin bezorgd en hij veegde een verdwaalde traan weg. Ik keek naar mijn arm, die helemaal open lag en aan het bloeden was. Justin's ogen werden groot toen hij het zag. "Kenny, help" zei hij en Kenny kwam. "dat is niet goed" zei hij toen hij de wond op mijn arm zag. "dat had ik ook wel kunnen vertellen" zei Justin en hij rolde met zijn ogen. Pattie kwam aan met een EHBO-doos. Ze spoot er iets op. "fack! Dat prikt" zei ik. Daarna wikkelde ze er een verband omheen. "geweldig" zuchtte ik. Ik stond op uit de stoel waar Justin me had ingeduwd en we liepen naar de hotelkamers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen