If you really wanna know me first of all, you should never try to get to personal.

Tiffany Amayci
"met Tiffany" ik hoorde gelach aan de andere kant van de lijn. "grappig Bieber, erg grappig" wat dacht hij, dat hij me gewoon kon bellen. "hoe wist je dat ik het was?" "nou, 10 minuten geleden belde je me ook, met dit nummer" het was stil aan de andere kant en nu was ik degene die lachte. "vind je het echt niet een kleine beetje leuk dat ik je bel?" wat dacht hij, dat ik een belieber was en stiekem een feestje aan het bouwen was omdat hij me belde. "nee, je moet gewoon stoppen met bellen" "of anders" anders kom ik je persoonlijk in elkaar slaan. "neem ik een ander nummer" ha, nu was je stil. "nou, als je dan je nieuwe nummer geef mag je van mij een nieuw nummer" oke, nu moest ik toch wel lachen. "wat lach je schattig" "nee, Bieber, dat doe ik niet" "doe je wel" "doe ik niet" "doe je- "oke, hou op" wat was hij irritant, en dan noemen mensen mij irritant. "oke, maar waarom ik belde, wil je mijn nummer niet opslaan onder Justin, maar onder een andere naam" ik ging bijna dood van het lachen. "dacht jij echt dat ik jou nummer ging opslaan?" "ja, ik heb die van jou ook opgeslagen" what the heck?! Dus Bieber dacht dat hij mijn nummer kon opslaan. "wie zegt dat dat mocht?" "ik mag alles" EGO! "er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb, maar dan zal ik ze wel vertellen dat ik iemand ken met een veel groter ego" "ow wie dan?" hij is echt dom -.- "jij" "ik dacht dat Selena arrogant was, maar volgens mij ben jij erger" "dat heet zelfrespect" 2-0 voor team Tiffany. Go Tiff, ahah, Go Tiff. "maar, waar woon je?" "in een huis" ik hoorde hem zuchten ghehe. "waar in een huis?" "naast mijn buren" "waar naast je buren" "als je bij de rechter buren staat naar rechts, sta je bij de linker buren naar links" ghehe ik ging dit nog lang volhouden. "waar in het heelal woon je?" "op planeet aarde" ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten. "oke, grapje, maar ik woon in de buurt van Hollywood" "ja, nu even serieus" "nou, ik ben serieus, ik woon in Hollywood" "op welke school zit je dan?" "op de Arts Academy of Hollywood, moet je de postcode ook nog?" "ja doe maar, nee, ik geloof je" zeggen dat ik lieg terwijl ik gewoon de waarheid spreek.

Reageer (1)

  • SuperAxelle

    Verdeeer! Je story is zo goed!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen