Foto bij ONE JDB

Mentoruur is echt saai. Ik moet alleen zitten omdat ik te veel praat. Way is dit stom zeg. Ik val bijna in slaap. Ik draaide me om en zag Caitlin aantekeningen maken. Ik zei: psssst. Ze keek naar me en fluisterde geirriteert: Wat! Hoi zei ik lacherig. Meneer boersnor(boersma) schreeuwde: JUSTIN nog een keer en je moet naar de gang. Ik dacht ik heb geen zin in problemen. Ik draaide me om. Ik lag met me hoofd op tafel en viel in slaap. JUSTIN DREW BIEBER! Ik keek rustig op. Ik zag een boze meneer boersnor. Ik zei: ja meneer wat is er? Hij zei boos: je weet wel wat er is en nu naar de gang! Ik zei: maar ik heb niks gedaan! Ja hebt wel wat gedaan en nu naar de gang anders bel ik je ouders op en moet je 2 weken lang nablijven. Ik schrok. Ik pakte me jas en tas en liep naar de deur en deed het dicht. Ik zat daar op mijn plekje waar ik altijd zat. Ik keek naar buiten en zag het pleintje. Het was een mooi pleintje. Tafels met stoelen en nog meer dingen. Ik liep naar de deur en zakte op de grond tegen de deur aan en luisterde. Meneer boersnor zei: jullie wisten toch toen jullie wat moesten schrijven, jullie gegevens toch? Ja dat is waar zei ik zacht. Dat was voor jullie penvrienden. Wat zijn penvrienden vroeg Caitlin? Penvrienden zijn: mensen van jullie leeftijd van een ander land. De juf van een 1ste klas van hun school heeft met mijn 1ste klas jullie dus een project op gesteld over penvrienden. Wij samen hebben in de vakantie gekozen wie bij wie hoort. Die kinderen komen uit Nederland. Mijn vriend zei: die meisjes daar zijn echt HOT! Caitlin stak haar hand op boersnor gaf haar een beurt ze vroeg aan hem: wie werd het snelst wie bij wie gekozen? Ja zei hij. Dat was heel makelijk. Ik ging met de juf praten. En die juf begon over een leerling en ik dacht gelijk: ja die past bij Justin net zo eigenwijs en brutaal oja en grappig. Ik dacht ja we worden denk ik goeien vrienden. Ik hoorde hem niet eens aankomen. Hij deed de deur open en ik viel naar achter op de grond en iedereen ging lachen. Meneer boersnor gaf me een envelop en zei: ga maar alvast weg en ik zei ajoes en stond op en rende weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen