‘Wat dan?’ vroeg ik nieuwsgierig. Hij kwam naast me zitten. ‘We weten dat je vriendschappen kan beheersen, maar waarschijnlijk had je vader of moeder dat vermoeden al’ vertelde hij. Ik snapte hem niet. ‘Waarom?’ vroeg ik. ‘Hael betekend engel van vriendelijkheid’ legde hij uit. Ik keek hem verbaasd aan. ‘Je was waarschijnlijk als baby net zo mooi als Renesmee, Renesmee werd ook een engel genoemd, wij allemaal eigenlijk omdat wij zo mooi zijn. We weten niet hoe het met je ouders zit qua gave, maar misschien had je vader ook zo’n gave of was je moeder erg aardig’ vertelde hij. Ik knikte. Misschien leidde dit wel naar mijn vader. Ik blijf steeds vader denken, mijn moeder had weinig kans om nog te leven. ‘Hael, wat weet je al over je gave?’ vroeg Renesmee mij. ‘Ik kan mensen mij aardig laten vinden, ik kan ruziënde mensen het laten goed maken, ik kan gebroken vriendschappen maken en soms kan ik ook de banden tussen de mensen zien.’ zei ik. Ze knikte. ‘Heb je er zo voor gezorgd dat Rosalie glimlachte?’ vroeg Emmett lachend. Rosalie stootte hem aan. Ik knikte. ‘Dat doen mensen meestal als het gelukt is’ zei ik. Rosalie glimlachte weer naar me. Emmett keek haar verbaasd aan. ‘Ze lacht!’ grapte hij. Rosalie gromde en duwde Emmett op de grond. ‘Ik kan wel lachen!’ gromde ze beledigd. Ik giechelde. Die twee zijn echt niet goed wijs, daarom passen ze ook bij elkaar. Ineens kwam Jacob de kamer in lopen. ‘Hey allemaal’ zei hij. Ik knikte als begroeting. ‘Jake!’ zei Renesmee, ze rende naar hem toe en omhelsde hem. Jacob grinnikte en drukte een kusje op haar kruin. Die twee zijn zo schattig samen, ze zijn echt voor elkaar gemaakt. Alsof de woonkamer nog niet vol genoeg was kwamen Alice en Jasper ook nog naar binnen. ‘Jane komt ons halen’ zei Alice. Carlisle keek haar verbaasd aan. ‘Waarom, we hebben niets gedaan’ vroeg hij. ‘Aro is op een of andere achter Hael gekomen en hij wil haar vragen stellen’ vertelde ze. Ik keek verbaasd op toen ik mijn naam hoorde. ‘Wie is Aro?’ vroeg ik. ‘Aro is de leider van de Volturi, de machtigste vampierclan van de wereld’ zei Carlisle.
Reageer (8)
ik denk Marcus de vader of zo is hij ziet namelijk ook banden
5 jaar geledenStraks is Aro vader o.o
1 decennium geledenoew, miss is Aro we haar vader!!
1 decennium geledensnel verderr
i love it(H)
heeeejj
1 decennium geledentwilight
jacob
en
jacob+bella=
fans;
http://www.quizlet.nl/stories/50093/youve-got-a-choice-jacob-black/
LEES DEZE STORIE!!! HIJ IS SPECIAL VOOR JULLIEEE(A)
heeeeel snel verder!!
1 decennium geleden