Foto bij 1.3

Samira en Michael waren ondertussen bij de disco aangekomen waar het al erg druk was. Michael pakte Samira haar hand en nam haar mee de disco in. "Waar dachten jullie heen te gaan?"Vroeg de portier die bij de deur stond. "Chill aan man ze hoort bij mij"Zei Michael die de portier wel kende. "Zolang er maar geen problemen komen!"zei de portier en liet daarna Samira en Michael naar binnen. Samira moest even wennen aan deze disco maar al snel had ze de gezelligheid gevonden samen met Michael. Michael keek haar diep in haar ogen aan. "Je ziet er goed uit voor vanavond"Lachte hij en streelde door haar haren. Samira lachte. "Zullen we nog een drankje halen?"Vroeg Samira."Wil je soms dronken worden?"Vroeg Michael lachend waarna ze samen nog een aantal drankjes dronken.

Na een tijdje waren beide onwijs dronken en wisten ze niet meer wat ze deden. Samira danste aan de andere kant van de zaal en Michael stond met twee andere meisjes te praten. Ineens botste Samira tegen een jongen op. "Sorry"zei ze lachend waarna ze weer weg wou lopen. "Wacht!"zei de jongen ineens en trok Samira aan haar arm. "Ken ik jou niet?"Vroeg de jongen Samira keek hem even aan maar begon daarna keihard te lachen "Haha jij in mij kennen laat me niet lachen!"Zei ze en liep weg op zoek naar Michael. Wat Samira niet wist is dat de jongen maar achter haar aan bleef lopen want die jongen wist wel zeker dat ze hem kende. Samira keek nog even achterom en zag dat de jongen weer achter haar stond. "Waarom achtervolg je me nou je kent me niet?"Zei ze. "Wel ik ken jou heel goed zelfs Samira."Zei hij. Samira schrok even dat de jongen haar naam wist. "Hoe weet jij mijn naam?"Zei ze. "Ahg ik heb zo mijn connecties."Zei hij lachend waarna hij wegliep en Samira achterliet met vragen.

Reageer (1)

  • Joshifer

    Rare jongen.. o.o Met het uiterlijk van Afellay.. (A) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen