Alec P.O.V

Jane zou niet meer terug komen. Mijn zusje was dood. Alles wat ik zag werd verblind door één verlangen: wraak. Wraak op de beesten die haar hadden gedood. Oké, ik wist dat het stom zou zijn om nu halsoverkop naar Forks te gaan, maar misschien, als ik de juiste persoon vond, dat het allemaal nog wel goed uit kon pakken.

'Lucy,'zei ik toen een klein donkerharig meisje de deur open deed. 'Alec, ik had je niet verwacht,'zei het meisje dat Lucy heette. 'Waar is Jane, gaat het goed met haar?'vroeg ze. Daarmee had ze wel direct het punt van mijn bezoek. 'Kan ik binnenkomen, Lucy?'vroeg ik. Ze knikte. 'Natuurlijk.'

'Dus je wilt dat ik de magie van de wolf die Jane doodde weg neem, zodat jij hem kunt doden?'vroeg Lucy. Ik knikte. Haar gave was magie van iemand wegnemen. Helaas, maar bij één persoon tegelijk, maar in dit geval was dat genoeg. 'Oké, ik ga mee,'zei Lucy. Ik keek haar dankbaar aan.

Binnen twee dagen waren we in Forks. Oké, ik wist al wie Jane had vermoord. Er was één iemand terug gekomen. Een zandkleurige wolf. Ik keek Lucy aan. Hoe zouden we het aanpakken? We liepen naar de rivier. Ik rook plotseling een doordringende geur. De grens van het wolven territorium. Nu moesten we alleen nog wachten.

Na een lange tijd wachten hoorde ik iets in de struiken. Ik stootte Lucy aan. Ze keek naar de plek waar het geluid vandaan kwam en er verscheen een gouden gloed in haar ogen. Plotseling stond er een verbaasde jongen. Ik herkende hem meteen. Ik sprong uit de boom en landde voor hem. Hij was degene naar wie ik had gezocht.

Reageer (4)

  • Phlegethon

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH moet ik het nog duidelijker maken?

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Verder!! Seth mag idd. niet dood!!

    XxX

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder
    seth mag niet dood

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen