* O1O * Pain is weakness leaving the body
~Steven D. Woodhull
Voordat de vermeende inbreker ook nog maar de kans had om zich om te draaien had ik al uitgehaald met de honkbalknuppel. Ik hoorde de inbreker kermen van de pijn. Toen ik ging kijken wie de inbreker eigenlijk was, was ik verrast aangezien ik een inbreker had verwacht. De persoon die nu een grote bult op zijn hoofd heeft gekregen vanwege mijn goede uithaal bleek Liam te zijn. Ik liep geschrokken naar hem toe en begon een heel excuus uit te kramen totdat Liam mij wees op zijn hoofd. Ik begreep de hint en liep naar de vriezer toe om een pak met ijsklontjes te pakken voor op Liams hoofd. Ik keek nog voor de zekerheid naar zijn hoofd om te kijken of de bult niet begon te bloeden. Gelukkig bloedde het niet en kon ik gewoon de pak met ijsklontjes op zijn hoofd zetten.
Er heerste een ongemakkelijke stilte tussen Liam en mij. Geen van ons beide durfde of wist ook maar iets te zeggen. Ik was al achter gekomen dat Liam niet kon slapen en wat wilde gaan drinken. Dit was dan ook de reden dat ik hem in de keuken heb gevonden. Schijnbaar had Liam een beetje te hard geroepen want Stacey en Zack kwamen slaapdronken naar beneden gestrompeld. Toen ze Liam met een zak met klontjes op zijn hoofd zagen waren ze meteen klaar wakker. Stacey vroeg gelijk wat er was gebeurd. Tegen de tijd dat we klaar waren met elk ons verhaal te vertellen lagen Stacey en Zack helemaal in een deuk.
Stacey en Zack waren erg moe en besloten om al snel weer naar bed te gaan. Liam en ik besloten om nog een film te kijken gezien het feit dat we nog klaar wakker waren. Halverwege de film ben ik in slaap gevallen. Het laatste wat ik mij nog kon herinneren was dat Liam een deken over mij heen legde.
Ik werd wakker door een paar felle lichtstralen. Ik zag dat ik op de bank in slaap was gevallen samen met Liam die op de andere bank lag. Ik besloot om maar een uitgebreid ontbijt te maken. Ik bedacht dat het wel handiger was om me eerst aan te kleden aangezien ik al in mijn pyjama voor de deur stond. Toen ik eenmaal aangekleed was besloot ik om maar eerst een bezoekje te brengen aan de bakker.
Toen ik eindelijk de verse broodjes had gehaald besloot ik om verse jus d’orange te maken. Toen het ontbijtje eenmaal klaar was maakte ik eerste Stacey een Zack wakker om vervolgens Liam wakker te maken. Liam werd maar niet wakker totdat Stacey naar beneden kwam en een glas met water over hem heen gooide. Dit zorgde ervoor dat Liam chagrijnig was door Stacey. Toen Liam eenmaal ondekte dat ik een ontbijt had gemaakt sloeg zijn humeur om naar een hypere Liam. Ik had hem nog nooit zo gezien. Schijnbaar was mijn gezicht vermakelijk aangezien Stacey in een deuk lag.
Na het ontbijt besloten we om met zijn allen naar de stad te gaan om te gaan shoppen. Na een paar winkeltjes gehad te hebben hoorde ik ineens een wel heel bekende stem mijn naam roepen.
Zouden jullie een
reactie willen
achterlaten.
Dan weet ik of ik
door moet gaan.
_________________
Reageer (1)
oeeh leuk leuk!
1 decennium geleden