Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 12

reacties ?

Sam:van waar ken je haar eigenlijk? Jij:van m’n klas. Sam:waarom bracht je haar niet eerder naar ons. Andrew:ze is nieuw. Sam:ah zo. Je voelde je gsm trillen en zag dat je moeder je belde. Jij:ow great,hier heb ik dus echt geen zin in. En je drukte haar weg. Jeffrey:waarom doe je dat? Jij:anders krijg ik een preek aan de telefoon en als ik thuiskom. Andrew:ocharme toch. En Andrew gaf je een knuffel. Jeffrey:groepsknuffel! Meteen voelde je Sam en Jeffrey je ook knuffelen. Jeffrey:waarom kan Justin niet komen? Jij:die is ziek en zijn ouders hebben de deur gebarricadeerd. Andrew:haha ben ik blij dat ik niet zo’n ouders heb. Jij:gelukzak. Sam:hoe gaat het eigenlijk met Jens? Jij:goed he. Jullie zaten nog een tijdje wat te babbelen en daarna ging je met je fiets naar huis toe. Je zette je fiets in de garage en deed in de gang je schoenen en jas uit. Toen je naar je kamer wou gaan verschoot je van je moeder die in de gang kwam. Moeder:waar zat je! Jij:in het park en chill is. Moeder:ah ja en met wie zat je daar dan! Jij:met vrienden duh! Moeder:waarom neem je dan niet op!Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je op tijd moet thuiskomen! Jij:mam!ik ben geen klein kind meer zenne! En je ging boos naar je kamer toe. Je smeet je kamerdeur met een knal dicht en deed die op slot.
Niet veel later hoorde je iemand die je deur probeerde open te krijgen. Jens: Demi plz doe open. Jij:nee! Je hoorde Jens nog een aantal keer proberen je kamer in te komen en toen was het stil. Je zuchtte eens diep terwijl de tranen over je wangen liepen.


Jens pov:
Je zat op je kamer naar wat muziek te luisteren toen je opeens geschreeuw boven je muziek uithoorde. Je zette je muziek af en hoorde dat mam en Demi tegen elkaar waren aan het roepen. Niet veel later hoorde je een deur dichtknallen. Je stond recht van je bed en ging naar Demi haar slaapkamer toe. Zoals te verwachtten was,had ze de deur op slot gedaan. Jij: Demi plz doe open. Demi:nee! Je probeerde nog een aantal keer om naar binnen te geraken maar toen kreeg je een idee.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen