Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 11

reacties ?

Jullie wandelden naar het park toe en jullie zagen een paar gasten op jullie bank zitten. Toen ze jullie zagen stonden ze meteen recht en gingen op een ander bankje zitten. Je zag Annelies raar kijken. Jij:wat? Dat is onze bank. Jeffrey:ja iedereen gaat eraf als er een van ons aankomt. Annelies:raar. Andrew:wel handig als het warm is. Je gaf Andrew een duw. Jij en Annelies zetten jullie fietsen op slot en jullie gingen met z’n vieren op het bankje zitten. Jeffrey:jammer dat Justin en Sam er niet zijn. Jij: Sam komt seffens. Andrew:huh? Jij:ik heb naar haar gestuurd en Justin kan niet komen. Annelies:en wat gaan jullie van het weekend doen. Andrew:waarschijnlijk gaat Demi haar kunstwerk afmaken. Annelies keek je niet begrijpend aan. Jij:graffitti. Annelies:cool! Niet veel later zag je een bekend meisje komen. Je stond recht en liep naar haar toe. Jij:yo Sam! Sam:yo Demi! Jullie gaven elkaar een knuffel en gingen terug op het bankje zitten. Sam:en wie ben jij? Annelies:Annelies en jij bent Sam? Sam:yep, eigenlijk is het Samantha maar zeg dat en je hebt problemen. Jij:ze haat die naam vandaar. Annelies:ah zo. Jullie zaten nog een tijdje te babbelen. Annelies:sorry maar ik moet naar huis gaan. Jij:is niet erg,hoe laat is het eigenlijk? Sam: 8 uur waarom? Jij:oeps,m’n moeder gaat kwaad zijn. Jeffrey:ah desnoods leggen wij het wel uit. Jij:pf ‘k ga nu nog niet naar huis zenne. Je gaf Annelies een knuffel. Jij:ow ja hier is m’n nummer en je gaf die aan haar. Ook Jeffrey en Andrew gaven hun nummer aan haar. Daarna ging Annelies door naar haar huis.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen