The approval
Voorzichtig loopt Georg naar de voordeur, en moet nog even verwerken wat hij zeg. Als hij dan naar binnen loopt, is het stil in huis. Als hij verder loopt naar de woonkamer, ziet hij Bill en Ashley al zoenend op de bank zitten...
G: Hebben jullie het gezellig? zegt Georg lachend als hij zich in de stoel laat vallen.
De twee schrikken en gaan van elkaar af..
A: Georg.. je bent thuis.. uuhm.. zegt ze verschrikt
G: Zusje, het is al goed, ik zag hoe je al die tijd naar Bill keek, en geloof mij, zelfs als ik de oefenruimte al binnen liep vroeg hij me al hoe het met jou ging...
Bill bloost, en kijkt voorzichtig naar Ashley, die hem op haar beurt een kus op zijn wang geeft..
A: Aaahw wat lief! Maar... je bent niet boos?
G: Nee natuurlijk niet! zegt hij wanneer hij naast Bill op de bank plaats neemt.
G: Als je maar wel lief voor mijn zusje bent, anders.....
B: Georg, waar zie je mij voor aan!!
De jongens lachen naar elkaar, en dan als Georg naar zijn zusje kijkt, ziet ze haar van geluk lachen, en ze kan het niet laten om haar broer om de hals te vliegen.
A: Ich liebe dich brüder!
Ze lachen en praten een tijdje met elkaar, en dan is het tijd voor Bill om afscheid te nemen.
B: Georg! Ik zie je morgen, half 4 bij mij he!
G: Ja, komt goed, tot morgen!
Bill en Ashley verdwijnen naar de voordeur waar ze elkaar een afscheidskus geven.
B: Kom je morgen middag ook bij ons kijken?
A: Ik ga er over nadenken.. zegt ze plagend
Waarop Bill even een wenkbrauwwiebel maakt en haar nog een kus geeft, en dan richting zijn huis loopt.
Als Ashley klaar is met het uitzwaaien van Bill, loopt ze naar binnen en als ze in de woonkamer aankomt ploft ze op de bank.
G: Zo, jullie zijn echt verliefd hé!
A: G, je wilt niet weten... bloost ze
G: Ik ben blij voor jullie, echt waar! Ik was misschien wat te beschermend over je, maar toen ik zag dat het menis was, wist ik dat het wel goed zou komen, je bent tenslotte ook niet meer een klein kind! knipoogt hij
A: Dank je broer! Dat betekend heel veel voor mij dat je dit zegt!
G: Is al goed, maar laten we een film gaan kijken, ik heb nog een leuke op mijn kamer liggen!
A: Goed idee! Als jij die ophaalt, dan zet ik even wat te drinken en een bak chips klaar!
Georg rent naar boven, en Ashley haalt de zak chips en een fles drinken met twee glazen uit de keuken, en nestelen hun lekker onderuit in de bank....
Reageer (4)
Je hebt een nieuwe fan!
1 decennium geledenBill en Ashley zijn super schattig samen <3
Ga je snel verder alsjeblief?
-xxx-
awh,
1 decennium geledendas schattig!
nieuwe abo
snel verder <3
aaaaaah nice
1 decennium geledenverder
heel snel verdertjes jij
1 decennium geleden