Foto bij you are special (Tom lovestory) 4

reacties ?

Kelly pov:
Ondertussen waren de wonden verzorgd en was je vader in het ziekenhuis. Jij: "Je moest echt niet komen hoor." Vader: "Oh jawel, je had wel dood kunnen zijn." Jij: "Maar dat is dus niet." Je zag je vader zuchten. Je vader was een nogal bezorgd type. Je moeder was helemaal anders op dat gebied. Toen jullie thuiskwamen ging je meteen naar je kamer toe. Je ging in je bed liggen en dacht na over het ongeval. Je vond het toch wel raar. De wonden zouden normaal veel erger moeten zijn. Hoe kwam dat ? Of had je gewoon geluk gehad? Je ging voor die laatste optie en zocht je gsm uit je rugzak. Toen je die gevonden had ging je terug op je bed liggen en zag dat je verschillende berichten had gekregen. Je begon al de berichten te lezen en antwoordde daarop zodat ze zich geen zorgen maakten. Niet veel later antwoordde Ellen dat ze straks even langs kwam. Natuurlijk antwoordde je daarop dat het goed was.


Tom pov:
Je zat in je cadillac met Bill langs naast je. Jullie waren op weg naar de studio maar het verkeer werd opgehouden door iets. Er waren al verschillende mensen uit hun auto’s uitgestapt om te zien wat er aan de hand was. Jij: "Ik ben het beu, ik ga even kijken wat er aan de hand is." Bill: "Ik ga mee." Jullie stapten uit je wagen en je deed deze maar op slot. Daarna gingen jullie naar voren waar alle mensen zich bevonden. Je zag daar een vrouw in paniek de ambulance bellen en een meisje dat op de grond lag en voorzichtig recht stond. Ze keek naar haar fiets. De vrouw vroeg van alles aan het meisje maar ze reageerde er niet op. Als in trance keek ze naar haar fiets. Ze ontwaakte pas uit die trance bij het horen van de sirenes van de ambulance en de politie. Toen ze meeging met de ambulanciers, zorgde de politie dat de auto’s terug konden doorrijden. Jullie stapten terug in de auto. Bill: "Dat meisje heeft geluk gehad." Je keek Bill even aan en knikte toen. Ze had inderdaad geluk gehad.

Reageer (2)

  • TokioGirls

    Wouwwww
    Verderr!!b

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen