'Leah,'zei ik blij en ik omhelsde haar voorzichtig. 'Hey Cinthia,'lachte ze zachtjes. 'Gaat het weer met je?'vroeg ik. Leah knikte. Ik zag dat er iets in haar was veranderd. De pijn in haar ogen was veranderd in angst. Ik begreep het niet. Jane was dood en de Volturi zou niet zo dom zijn om nog een keer te proberen om de roedel aan te vallen. of ze waren heel suïcidaal. Leek me niet. Hoewel Alec misschien wraak zou willen, maar ik betwijfelde of hij daar een kans voor zou krijgen. 'Van Carlisle mag ik al snel naar huis. Gelukkig, het werd saai hier,'lachte Leah. Ja, dat was de Leah die ik kende en die de rest van de pack maar graag irriteerde.

Het ging goed met Leah, en we waren er allemaal van overtuigd dat de Volturi voorlopig eg zou blijven. Toch bleef Alice hun beslissingen in de gaten houden. Ik had wat van de kleding die Alice voor me had gekocht aan Leah gegeven en ze was er ontzettend blij mee geweest. Ach ja, ik zie mezelf niet in zwart lopen, en het stond Leah geweldig, een win-win situatie dus.

Reageer (2)

  • IamRenesmee

    SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    AWSOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    EPICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
    NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    GENIAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_
    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
    Cintha

    1 decennium geleden
  • Prim

    Amazing
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen