{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and thirty-four.]
Hij schraapte zijn keel en stond recht zodat iedereen aandacht had voor hen.’Ik zal dus vertellen wat ik en Peter willen vertellen,’zei hij maar door die zin moest Bella opeens lachen,’Op het feest ter ere van Bella’s kroning vertelde Alexander Musso,het hoofd van de familie en zoon van de koning Arjan van Archenland (Ons respect staat aan zijn zijde),dat hij graag zijn buurland wil helpen in tijde van de oorlog met Andalusia en dat we hem moesten op de hoogte moesten brengen wanneer zijn gezin kon komen,of dat we hen moesten halen.’’Wàt!?’riep Gabrielle uit,’Heus,we laten hen er niet bij betrekken!Nooit van mijn leven!’’Dat is waar!’gilde Selena,’Dit méén je toch niet?Onschuldige buitenstaanders moet je er niet bij betrekken.’’Als ik mag?’vroeg Alex,’Ik weet dat de Musso’s een grondige hekel hebben aan alle Andalusianen,met een paar uitzonderingen,sinds de oorlog.Ik denk dat ze een een echte must zijn voor de oorlog.’’Neen!’zei Selena streng,’Evi,Nathalie en Tobey alvast niet.’’Met hoe meer we zijn,hoe beter,’zei Caspian schouderophalend,’Dat is een feit.’’Ik..’wilde Selena zeggen maar Peter greep haar bij haar schouders:’Selena.Ik begrijp dat het moeilijk is om dit te aanvaarden omdat je hen goed kent maar het is hùn keuze en jij kunt het niet beïnvloeden.Leer ermee leven en trouwens,dan kan je hen zien.We zorgen er heus wel voor dat ze niet worden gedood.’Selena knikte en keek hem schokkerig aan.Hij had gelijk,helemaal gelijk,het was hun keuze en ontspande rustig.’Hoe bedoel je zoon van de koning van Archenland?’vroeg Gabrielle nieuwsgierig.’Hebben ze dat dan helemaal niet verteld?’vroeg Caspian,’Dat is waar.Hij is in Andalusia gaan wonen voor Megan.’’Wat lief!’zei Gabrielle,’Ze zullen wel niet in de spotlights willen lopen in Valenta.’Dus er werden plannen gemaakt om morgen naar Valenta te trekken om de familie Musso te halen.Lucy en Gabrielle bleven natuurlijk thuis,omdat het te gevaarlijk en te risicovol voor hen was.En Bella en Edmund speelden oppas voor hen,wat ze helemaal niet erg vonden.En de anderen,en dan bedoel ik Selena,Peter,Caspian,Raven,Susan en Alex,naar Valenta.Maar eerst gingen ze natuurlijk slapen,voorbereid op een heuse “reddingsactie.
Reageer (2)
Ik ben een babysit.
1 decennium geledenIk voel me vereeerd.
x
Peet staat vet cool op die foto.
1 decennium geledenJaaaa, Nathalie wil vechten.
xx