Seventy-four
@Justin Drew Bieber
Ik laat me naast Chaz op het bankje ploffen, en kijk mee met wat hij aan het doen is op zijn mobiel. Twitter dus. Alrigt, Christian and Ryan are crazyy! I MEAN REALLY CRAZY! Hij drukt op stuur, en bergt zijn mobiel weer op. Ik lach in mezelf, en pak dan mijn iPhone te voorschijn. Mijn mentions staan zoals altijd weer bom vol, en ik blijf maar berichtje krijgen van iedereen. "Retweet, retweet, retweet." mompel ik, terwijl ik bij veel tweets op retweet klik. Dan stuur ik zelf een tweet: Haha, there was an icecream fight here, ten minutes ago! lol Meteen krijg ik weer ladingen vol tweets binnen dat allemaal gaat over mijn tweet die ik een paar seconde geleden stuurde. @JustinBieber HAHA THATS GENIUS! I wish that i was there, to see it! ;p Staat er tussen de tweets. @BeliebIt You're right, it was GENIUS! #ICECREAMFIGHT Tweet ik terug, en meteen beantwoord ik nog een tweet waar in staat of ik er een filmpje van heb. @Swaggeeer Ohh damn, totaly forgot! Sorry, no video of the #icecreamfigt Ik druk twitter weg, en laat hem weer in mijn broekzak glijden. "Mygod, je krijgt echt niet normaal veel tweets binnen in een paar seconde!" zegt Chaz, die dus met me mee heeft gekeken. "I know, soms best lastig. Kan ik bijvoorbeeld de tweets die Usher ofzo naar me stuurt niet makkelijk vinden om te lezen. En een DM heeft ook niet veel nut, want die staat ook helemaal vol met fanmail. Maarja, het is het een of het ander, en zo erg is dit niet. Tenslotte houd ik van mijn fans!"
Reageer (5)
WTF ik krijg gewoon geen bericht meer als er een nieuw deel komt. en ik ben abo ... vaag
1 decennium geledenverder !!
gezellig(:
1 decennium geledenSnel verder<3
verdeeeeeeeeeeeeeeer! <3
1 decennium geledenverder!
1 decennium geledenSuper! <33
1 decennium geledenVerder!