Sorry ik ben bij mijn opa en oma, dus geen foto :(

Assemble heeft een goed idee bed8 dus volg ik die ff op, THX!
Nog meer koele Glee-stories:

Music was my first love [Glee]
Love, hate and music~New Directions~Glee

Het was rustig in de gang. Rose dacht bijna dat ze te laat was, toen ze hoorde dat de bovenbouw op reis was voor hun aardrijkskundeproject. Rose liep door naar de Spaanse les. Rachel stond opeens voor haar. 'Ik wil dat jij de solo krijgt voor My Chemical Romance.' zei Rachel. 'Meen je dat? Ik bedoel, normaal doe je dat niet...' zei Rose twijfelachtig. 'Geloof het of niet, ik krijg er al zoveel.' zei Rachel. 'Nou, dat geloof ik wel, ja!' zei Rose lachend. Rachel lachte mee, maar toen werd ze weer serieus. 'Ga jij het tegen Mr. Schuester vertellen? Of moet ik het doen?' vroeg Rachel. 'Ik doe het wel, maar even terzijde, moet ik nou met Finn zingen?' vroeg Rose. 'Nee, Finn is aan het regelen dat Jay de solo krijgt voor de mannen.' zei Rachel. Rose voelde zich warm worden. Dat Rachel dit gewoon doet. Zij doet er altijd alles aan om in de spotlight te komen. En nu geeft ze zomaar een kans om beroemd te worden weg aan haar? Ongelooflijk! Zit hier echt niks achter? 'Maar ik ga weer. Ik heb nu Gym van Sue.' zei Rachel. Ze sprak Sue uit alsof het een erge ziekte was. 'Oke, doeg.' zei Rose. Rachel liep weg. 'Wacht!' zei Rose. Rachel draaide zich om. 'Dankjewel.' zei Rose en gaf Rachel een knuffel. Toen liep Rachel weer weg.

Reageer (2)

  • Miyah

    AAAW thank you !!!!! <3

    1 decennium geleden
  • Illea

    Awh, nu mag ik Rachel opeens toch wel soort van deels een klein beetje(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen