Fijne Moederdag (H)

Allison Black

De volgende ochtend werd ik wakker van de hitte. En toen ik mijn ogen opende en zag waarom ik het zo warm had, begon ik gelijk te glimlachen. Ik draaide me voorzichtig om om Seth niet wakker te maken. Nu kon ik recht tegen zijn gezicht kijken. Hij lach er heel vredig bij en door de glimlach op zijn gezicht zag hij er heel...gelukkig uit. Ik streek een lok haar die voor zijn gezicht hing terug naar waar hij hoorde. Daarna liet ik mijn hand liggen tegen zijn wang. Seth begon te knipperen en toen hij zijn ogen opende keek hij recht in de mijne. Hij bracht zijn eigen hand ook naar zijn wang en legde hen op de mijne. Alsof hij mijn hand dichter tegen zijn gezicht wilde hebben. 'Goedemorgen,' glimlachte ik naar hem. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd. 'Goedemorgen.' We bleven elkaar nog een tijdje in stilte aanstaren. 'Misschien moeten we opstaan,' doorbrak Seth de stilte. 'Waarom?' 'Omdat Jake ook terug is en je hebt hem nog niet gezien.' Gelijk sprong ik uit bed en kleedde ik me aan. Ik borstelde even snel door mijn haar terwijl Seth zijn broek zocht. We waren tegelijk klaar en hand in hand liepen we naar beneden. 'Ik kijk wel even of hij nog in zijn bed ligt,' zei Seth. Ik knikte en liep naar de keuken om alvast ontbijt te maken. Ik tikte een groot aantal eieren tegen de rand van de pan kapot en wachtte tot ze klaar waren. Toen ik het fornuis net had uitgezet kwam Seth binnen. 'Hij komt er zo aan.' Ik knikte en zette de pan eieren op tafel. Ik pakte ook 3 borden en bestek en legde ze volgens de etiquette op tafel. Seth schudde lachend zijn hoofd tewijl hij toekeek hoeveel moeite ik deed maar zo had mijn moeder het me geleerd. Toen ik weer opkeek van de tafelschikking zag ik Jake in de deurpost staan. Ik rende naar hem toe en vloog hem om de hals. 'Jake!' riep ik vrolijk. Ik voelde hoe zijn handen op mijn rug terechtkwamen en me terugknuffelde. Toen we elkaar weer loslieten drukte hij een kus op mijn wang. 'Ik heb je gemist, Alli,' zei hij met een hele brede glimlach. 'Ik jou ook,' vertelde ik hem. Hij ging naat Seth aan tafel zitten, ik zat er tegenover. En al pratend begonnen we aan het ontbijt.


Kudo's?
Wat vinden jullie, wel of geen Renesmee als Jake's inprent?

Reageer (26)

  • Ilovemyself

    renesmee, ik weet niet.
    Misschien moet je iets anders verzinnen xD
    (K)

    1 decennium geleden
  • Shephert

    wel renesmee, en ze mag ook wel wat ouder worden dat ze een relatie met hem krijgt..!!

    hmm ik vind je verhaal echt heel erg leuk!!

    Xxx(L)

    1 decennium geleden
  • jolty

    wel!

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Readingbitch

    wel

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    wel!
    snel verder(H)
    Love It

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen