Foto bij 13°

Nou, precies 12 uur :P Enjoy!

XxX

Ik werd weer vroeg wakker, vijf uur. Mijn gezicht voelde raar door mijn opgedroogde tranen. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Ik pakte mijn koffer en rugtas en stopte de goede boeken erin. Ik haalde het slot van de auto en stapte uit. Ik ging op de trap voor de school zitten, er was dan wel niemand, maar ik wou niet meer in mijn auto zitten. Ik pakte een willekeurig boek en begon te lezen. Na een anderhalf uur werd er op mijn schouder getikt. Ik keek op. Meneer Jones mijn Economie leraar stond naast me. ‘Hael, wat doe jij hier zo vroeg? Je les begint pas over een half uur’ vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. ‘Ik sliep bij Emilia’ loog ik. Hij knikte. ‘Kom alvast mee naar binnen, je bent koud’ zei hij. Ik knikte en volgde hem. Ik was altijd al een kouder geweest dan andere mensen. Hij nam me mee naar het Economie lokaal, het was ook mijn eerste les. Meneer Jones was een aardige man. ‘Ik ga wat koffie halen, wil je ook?’ vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. ‘Mag ik misschien water?’ vroeg ik. Hij knikte en liep weg. Ik pakte mijn mobiel en zette hem aan. Ik had vier berichtjes van Beer. Ze gingen allemaal over dat het hem speet. Ik verwijderde zonder antwoord te geven. Meneer Jones kwam terug en gaf me het glas. Ik dronk het in een keer op. Als het zoals normaal ging zou ik morgen erge honger krijgen in plaats van dorst. Het rare was dat als ik zo’n dorst had alle mensen heel lekker roken, mijn dorst begon dan altijd erger te branden. Het was zeven uur en er kwamen al leerlingen binnen. Edward, Emmett en Alice kwamen binnen lopen, Alice meer huppelend. Zoals verwacht nam Edward plaats naast mij. We hadden een blokuur Economie en daarna Wiskunde, dan zal ik weer naast Renesmee zitten. ‘Hey, ik ben Edward’ stelde hij zich voor. Ik knikte. ‘Hael, maar dat wist je denk ik al’ zei ik. Hij glimlachte en knikte. ‘Inderdaad’ zei hij. De rest van de les zeiden we niets. Aan het eind van Biologie kwam Renesmee weer naar me toe. ‘Kom je bij mij en mijn familie zitten tijdens de lunch?’ vroeg ze. ‘Ehm.. is goed’ zei ik twijfelend. Ik zou Emilia nog vertellen wat er was gebeurd. Ik volgde Renesmee en ging bij alle Cullens aan de tafel zitten. Het was erg stil en de meesten keken naar mij. Ik dronk mijn flesje water weer in een keer leeg en hoorde toen de pieptoon van mijn mobiel, ik had een sms’je. Ik pakte mijn mobiel en zag dat Beer me had ge-sms’t. Je reageert niet, laat dan maar! Ik hoef je niet meer te zien! Rot maar lekker dood! Beer. Een traan rolde over mijn wang. ‘Hael? Wat is er?’ vroeg Renesmee. Ik veegde de traan weg en schudde mijn hoofd. ‘Niets’ mompelde ik. Ik kende deze mensen nauwelijks, dan ga ik niet over mijn leven vertellen. Ik richtte me op het tafelblad en deed net alsof het me erg interesseerde terwijl ik vanbinnen leed van de pijn die Beer mij gaf.

Reageer (9)

  • Chicacolada

    snel verderrr, arme heal

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Jeetje, wat heeft die Beer, zeg

    1 decennium geleden
  • Depts

    Ik ga Beer vermoorden!! En Summer wordt dan mooi mijn zusje en Hael gaat naar de Cullens, slim geregeld he!!
    Echt zielig stukje! Snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • Remus

    Arme Hael (huil)


    Verder :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen