Foto bij 11°

Straks meer! Vinden jullie het nog een beetje leuk??
Enjoy!

XxX

Ik hoefde niet naar Beer’s school meer te rijden, onderweg kwam ik hem al boos tegen, onderweg naar huis waarschijnlijk. Ik toeterde en hij keek boos op. Mokkend stapte hij in. ‘Waar was je nou?!’ schreeuwde hij naar me. ‘Het spijt me Beer, maar..’ ‘Niets maar! Je was gewoon weer voor jezelf bezig! Je heb niet eens interesse in ons! Je wou gewoon weg uit dat weeshuis! Arrogant klotewijf!’ schreeuwde hij. Summer keek hem bang aan. Er rolde een traan over mijn wang. Ik gaf gas en kwam bij het huis aan. Beer stapte boos uit en gooide de deur hard dicht. Ik tilde trillend Summer op en liep naar binnen. Ze veegde de traan van mijn wang. ‘Ik haat je niet’ zei ze zacht. Ik glimlachte zwak naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. ‘Ga maar naar boven lieverd, ik moet even praten met je broer’ zei ik. Ze knikte en rende naar boven. Beer stond boos in de keuken een broodje aan het maken. ‘Beer, het spijt me dat ik te laat was. Ik was vroeg uit en ging wandelen in het bos. Toen ik het uitzicht wou zien klom ik in een boom, maar daar viel ik uit..’ ‘Dat interesseert me niet, zout op!’ riep hij. ‘Beer! Je moet weten dat ik nooit geadopteerd wou worden, maar je moeder was zo lief! En ik dacht wel aan jullie! Want ik hou van jullie!’ riep ik. Hij keek me boos aan. ‘Dan vind ik het erg jammer dat mijn moeder zo lief is! Ik hou niet van je, ik wou dat mijn moeder jou nooit had gevonden! Ik haat je! Ga weg!’ schreeuwde hij boos en liep naar zijn kamer. Ik keek hem na. Tranen rolde over mijn wangen. Alles schoot door mijn hoofd. ‘Arrogant klotewijf!’ ‘Ik haat je! Ga weg!’ Ik snikte zacht en smeerde een boterham. Ik pakte een pakje drinken uit de koelkast en liep naar boven. Ik liep Summer’s kamer binnen. ‘Hier lieverd, we eten eens een keer niet beneden. We gaan ook wat vroeger slapen’ zei ik. Ze keek me aan en pakte het bord en pakje. ‘Dankje Hael’ zei ze zacht. Ik glimlachte zacht en liep naar mijn kamer. Zuchtend ging ik op mijn bed zitten en dacht na. Ik stond op en trok een koffer uit mijn kast. Ik moest weg? Dan ga ik ook!

Reageer (4)

  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • HpsuperfanxX

    hij is een echte beer. en die laten we door de cullen's leegzuigen (doemaar emmett, hij houdt van beren^^)

    XXXXXX
    snelsnelsnelsnelverderrrrr;D

    1 decennium geleden
  • Flighted

    Klote Beer! Waarom is hij nou geen Teddybeer dan kon je hem knuffel en als hij zijn mond moest houden gooide je hem tegen het raam <3
    Zielig voor... Fuck ik ben haar naam vergeten... Uh... uh... nee serieus hoe heet ze ook alweer.
    Wheeeh(huil)

    Njaa snel verder gaan jij anders kom ik je met een pollepel, uit de keuken van het restaurant waar ik werk, op je hoofd slaan zodat je verder gaat (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen