Foto bij Ik ben een vampier

Op de Foto staa jij als vampier.

Je komt erachter dat je een vampier bent en verliefd op Ichijno.
Dat je een vampier bent maakt niets uit, maar je bent verliefd op Ichijo en behalve boze fangirls kwets je Ikuto daar heel erg mee.
Je kan niet kiezen tussen Ikuto en Ichijo, maar in dit verhaal kom je erachter bij wie je het beste past.

Yuuki POV
Als we bij de hoofdmeester zijn zie ik er andere meisjes staan en ze kijken me allemaal zo raar aan. Ichijo waarom kijken die meiden me zo raar aan? Ichijo:' Dat komt, omdat je met mij bent ze denken dat we wat met elkaar hebben. Maak je maar geen zorgen Cross regelt het al voor ons.' Wie is die Cross eigenlijk? Ichijo:' Dat is de directeur en was vroeger een beroemde vampierjager, maar hij denkt nu dat mensen en vampiers vredig kunnnen samenleven. Dat is de reden dat hier ook vampiers op school zitten. Kom ik denk dat hij klaar is met die meisjes en tijd heeft voor ons.'
Cross:' Kom maar binnen ik bijt niet hoor. En jij bent dus dat meisje over wie Ichijo het had?' Ik weet niet. Heeft Ichijo veel over mij gepraat dan? Cross:' Dat niet echt hij wist alleen niet wat hij met de situatie aan moest. Trouwens hij heeft niet overdreven. Ik begrij[p best dat hij meer over je wilt weten.' Hoofdmeester Cross waarom moesten we eigenlijk komen ik weet ze wat niks over jullie of waarom ik hier opeens ben. Hoe zit het eigenlijk met dat ding dat we elkaars gedachten kunnen lezen? Cross:' Ik ben naar de vampieroudsten geweest en heb het nagevraagd. Blijkbaar kunnen jullie elkaars gedachten lezen, omdat jullie verbonden zijn met elkaar. Ichijo voel jij je raar als Yuuki in de buurt is of juist als ze niet in de buurt is?' Ichijo:' Nu u het zegt ik vind het jammer als ze er niet is en voel me ongemakkelijk als ze er niet is. Ik weet niet wat het is, maar ik denk dat ik verliefd ben.' Cross:' Yuuki voel jij hetzelfde als Ichijo.' Ja denk het, maar ik vind Ikuto ook leuk en weet niet wie ik moet kiezen. Ik wil bij ze allebei zijn, maar dat kan niet. Telkens als ik aan Ichijo denk of over hem praat voel ik me raar weet u wat ik moet doen? Cross:' Ik weet het niet je moet zelf kiezen, maar je bent zoiezo verliefd op beide jongens.' Ichijo sinds wanneer draait de kamer? Ichijo :' De kamer draait niet schat. Voel je je soms niet lekker. Als er wat is moet je het wel zeggen.' Ichijo wil je wat dichterbij komen?
Hij kwam dichterbij en voor ik het wist zette ik mijn tanden in zijn nek. Het voelde goed om dit te doen ook al wist ik dat het slecht was. Ik liet Ichijo los en keek hem verdrietig aan. Gaat alles goed vroeg ik huilend. Ichijo:' Jahoor schat maak je om mij maar geen zorgen, maar waar ik me wel zorgen over maak waarom deed je het?' Cross:' Ichijo mischien ben je zo tot haar aangetroken, omdat ze ook een vampier is. Yuuki laat je tanden eens zien?' Goed en ik deed mijn mond open. Hoofdmeester Cross voelde aan mijn tanden en mompelden wat. Cross:' Yuuki wil je me een bloed test af laten nemen. Ik wil weten of je een vampier bent.' Is goed ik wil het zelf ook wel eten. Cross deed mijn mouw omhoog en nam wat blood af. Cross:' Ga maar slapen je zult wel moe zijn. Ichijo neem jij Yuuki mee naar je kamer?' Ichijo:' Is goed meneer. Zal ik meteen kleren voor haar vragen bij Rima?' Cross:' Is goed ik weet het morgen kom dan maar terug.'
Bij Ichijo's kamer.
Ichijo:' Ga maar douchen ik zoek even kleren voor je.' Ik ging me douchen en begon te zingen. Ik stond mijn lievelings liedje " Empire state of mind Part 2" te zingen en opeens wordt er op de deur geklopt. Ichijo:' Yuuki kan ik binnen komen of moet ik nog wachten?' Zou je astublieft nog even willen wachten ben bijna klaar. Ik ging me snel afdrogen en stapte Ichijo's kamer binnen. Ichijo:' Ik hoorde je zingen. Je bent goed, maar daarvoor kwam ik niet ik heb kleren en je kan in mijn bed slapen. Is dat oké?' Ja zou je willen weggaan ik ga me omkleden? Ik ging me omkleden en ging nog even naar beneden. Iedereen keek me aan toen ik beneden kwam, maar dat kwam vooral doordat Ichijo me optilden en een grote knuffel gaf. Ichijo-sama kan je me loslaten? Ichijo:' Oh sorry het was niet mijn bedoeling je dood te knuffelen.' Geeft niet hoor en gaf hem een kus op zijn wang. Weltrusten iedereen. Rima:' Shiki ik zij toch dat ze hem leuk vond. Nu krijg ik een doosje pocky van je.' Shiki:' Shit, ik wed nooit meer met jouw. Trusten Yuuki ik hoop dat Ichijo je niet leeg zuigt vanacht.' Ichijo:' Wie zegt dat ik in dezelfde kamer slaap. Oh ja Shiki ik slaap vanacht bij jouw.'
Ik ging slapen.
s'Avonds werd ik gewekt door een hypere Aidou. Aidou:' Yuuki, waker worden het is tijd om op te staan.' Nog 1 minuut Tadase. Aidou:' Ik ben geen Tadase.' En toen kwam Ichijo de kamer binnen in zijn boxer( He's FREAKING HOT) Ichijo:' Yuuki wil je wakker worden. Aidou je hebt haar toch niet gebeten?' Aidou:' Echt niet ik wil geen ruzie met jouw, Kaname en Cross krijgen. Trouwens ze is te jong naar mijn smaak.' Ik ga me omkleden dus mijn kamer uit Aidou. Ichijo waar zijn mijn kleren ik ga me omkleden. Ichijo:' Ze liggen in mijn kast ik wilde niet dat 1 van de jongens ze zou pikken.' Ik ga me omkleden en pakten de kleren. Ichijo zou je of naar de douche willen gaan of de kamer uit. Ichijo:' Ik ga wel douchen. Gooi mijn kleren effe.' Tuurlijk Handsome. Hier heb je ze. Ichijo:' Thanx, ik ga douchen.' Ik keek naar mijn kleren het was hetzelfde uniform als dat van de Night Class meiden en toen zag ik een string en een kanten Bh liggen. Ichijo heb je ook ander ondergoed ik draag geen stringen. Ichijo:' Vraag maar aan Rima Of Ruka.' Oké. Rima heb je ook ander ondergoed? Rima:' Ja hoor hier. Ik heb Ichijo per ongeluk het verkeerde setje gegeven.' Eindelijk de goede kleren en ga naar beneden. Ohayō. Wat is er te eten. Kaname:' Oh sorry Yuuki wij eten niet echt. We hebben wel bloedpillen alleen je bent geen vampier.' Ichijo:' Kaname Yuuki is mischien wel een vampier. Ga je mee darling we moeten naar Cross toe.'
Bij hoofdmeester Cross.
Meneer Ichijo en ik zouden willen weten of u de resultaten al heeft. Cross:' Toevallig ben ik er net klaar mee. Yuuki uit de test blijkt dat je de aller hoogste rang vampier bent. Yuuki je bent trouwens familie van de Kurans.' Bedankt nu wordt de beslising nog moeilijker. Voor dat ik het wist kuste Ichijo me en ik ging er vrijwillig in mee. Ichijo:' Weet je al wie je gaat kiezen?' Ik denk het. Ik Ga..................
volgende x lees je wie ze kiest

Reageer (2)

  • xYouMeAtSix

    hebben yuuki en ichijo nou met elkaar of niet?? welk grappig xD !!

    1 decennium geleden
  • Greyness

    Ehm.. Nogmaals het is geen Poky maar Pocky En ik weet het zeker vooral omdat ik dat spul dagelyks eet (A)

    Maar ondanks dat : snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen