93* Goodnight Sweetheart
Seth Clearwater
Die bootreis ging echt veel te langzaam. Het was ondertussen al 9 uur en we waren net aangekomen in Amerika. Jacob en ik zochten de dichtst bijzijnde beschutting op en daar veranderde we terug in wolven. Door die lange tijd in wolvengedaante voelde het heel natuurlijk. Als een van ons moe werd moedigde we elkaar om door te gaan en beide hadden we het beeld van Alli voor ons. Na twee uur waren we eindelijk terug in La Push. Ik rende eerst naar mijn huis, daar veranderde Jake en ik terug en ik schreef even snel een briefje. Mam, ik ben terug. Ik ga nu naar Alli. Tot morgen, Seth. Stond er in mijn hanenpoten op het papier geschreven. Ik liep snel het huis uit en rende samen met Jacob naar zijn huis in mensengedaante. Daar opende Jake de deur met de sleutel die onder de deurmat lag. Hij pakte wat te eten uit de keuken wat betekende dat hij het goed vond dat ik naar Alli ging. 'Wil jij niet liever eerst?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Nee, ik spreek haar morgen wel,' grijnsde hij. 'Ga nou maar kleine.' 'Ga jij anders naar Bella, die maakt zich heel veel zorgen, dat vertelde Embry laatst.' Jake knikte en liep weer naar buiten. Ik zuchtte diep en liep de trap op. Ik hoopte dat ze me weer terug wilde. Ik liep naar haar kamer en streek zachtjes over haar wang. Ze kreunde zachtjes op een hele schattige manier en mijn gebroken hart was gelijk weer geheelt bij het aanzicht van dit meisje. Ze opende haar prachtige ogen en keek me slaperig aan. 'Seth?' vroeg ze schor. De rillingen liepen over mijn rug bij het horen van haar stem. 'Ja, ik ben het,' fuisterde ik en ik drukte een kus op haar voorhoofd. 'Droom ik?' vroeg ze slaapdronken. 'Nee, ik ben er echt.' Ze probeerde omhoog te komen en de slaap uit haar ogen te wrijven. Opeens kwam ze bij positieve en ze sloeg haar armen om me heen. 'Seth, ik-ik heb je zo gemist,' snikte ze en ik voelde mijn schouder nat worden. Ik streek door haar haren en snoof de geur ervan op. Op dit moment voelde ik me compleet gelukkig. 'Shht, het is goed,' suste ik haar. 'Alles is goed.' Na een paar minuten haalde ze haar hoofd van mijn schouder en ze keek me aan. Ze streek met haar vingertoppen over mijn wang heen alsof ze wilde controleren of ik er echt was. Toen drukte ze vanuit het niets haar lippen op de mijne. Ik zoende vol overgave terug en corrigeerde mezelf. Dít moment was een van de gelukkigste van mijn leven. Toen ze me los liet moest ze gapen. 'Ga maar slapen, lieverd. Ik kom morgen terug.' En ik stond al op om te gaan. 'Seth,' hoorde ik Allison zeggen en ik draaide me weer om. 'Blijf, alsjeblieft.' Ik knikte en klom over haar heen. Toen ik achter haar lag sloeg ik mijn armen om haar heen. Ik trok haar tegen me aan en zij schoof zo dicht mogelijk naar me toe. Ik voelde de zachte stof van haar jurkje en schoof het een stukje omhoog zodat ik mijn hand op haar heup kon leggen. Ze rilde even en ik voelde haar hartslag iets versnellen. Ik drukte een kusje achterop haar hoofd. 'Slaap lekker,' fluisterde ik in haar oor. Na 5 minuten waren we beide in slaap gevallen. We waren weer herenigd.
Kudo's?
Reageer (11)
Awh, zo lief(H)
1 decennium geledenGEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
1 decennium geledenhihi
1 decennium geledenEGT SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LIEFF dat se weer bijelkaaaaaaaar syn !!!
se syn soon schaattig samee gwn te sweet! en oowk so lief van Jakiee dat Seth gwn allseerst maag!! (L)
maaaaaaaaaaaaaag er allssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsallssjeealsssjealsssjessjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeeeeeeealssssjeealllesjeeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsallssjeealsssjealsssjessjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeeeeeeealssssjeealllesjeeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsallssjeealsssjealsssjessjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeeeeeeealssssjeealllesjeeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsallssjeealsssjealsssjessjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeallssjeealsssjealsssjeeeeeeealssssjeealllesjeeblieeeeeeeeeft nogg een deeltjuu ?
(heart2)
1 decennium geleden