Ch. 8
~justin pov~
abby viel ineens op de grond, ik liep daar haar toe. 'abby??..hoor je me??'ik sloeg zachtjes op haar wang. ik probeerde haar wakker te maken, maar ze bleef levenloos liggen. ik panikeerde 'wat moet ik doen! wat moet ik doen!' ik liep naar de kamer van de jongens. ik ramde als een gek op de deur, christian deed open 'hey j..' ik duwde chris weg en snelde naar ryan en trok hem met me mee, 'hey dude wat is er? een spook gezien? je ziet zo wit' grapte hij. ik stopte even en zei 'er is iets met abbygail' hij werd lijkbleek. we liepen snel naar abby die op de grond lag. 'hey sis, wordt wakker..' riep ryan, hij voelde aan haar pols ,ik keek op '...........ze leeft nog' ik zuchtte opgelucht 'kom help me haar op het bed leggen' zei ik, wel legden haar op het bed. ryan legde zn hand op haar voorhoofd, ik heb hem nog nooit zo bezorgt gezien. ik stond daar gewoon, te kijken. 'hey dude, kom es hier, misschien wordt ze wakker als ze jou stem hoort' ik stopte mn handen in mn zakken en keek naar de grond en zei 'is dat niet meer iets voor chaz?' 'wat bedoel je dude?' 'abby vind chaz tog leuk? chris zei dat aan tafel' 'CHRIS hoorde dat van een meid die ons nog niet half kent, hoe kan zij dat nu weten?, en ik weet dat dat niet zo is' ik liep naar abby en zette mij naast haar in bed, ik streelde haar zachte wangen. 'hey, ry' 'ja justin?' 'zou abby mij gebruiken?' 'nee zoiets doet mn zusje niet, waarom?' 'ik....heb haar bijna gekust, maar ze wouw niet...ik dacht dat ze me gewoon gebruikt had' 'what?!! gekust' hij sloeg zichzelf op zn voorhoofd. 'dude, ze wouw niet omdat ze ermee in zit dat chaz boos is op haar' mn mond viel open 'en ik weet dat ze meer voor jou voelt dan voor wie dan ook' zei hij. hij keek naar abby en zei 'ze slaapt, blijf jij bij haar? ik moet me nog douchen' 'ok' zei ik fluisterend. 'thanx bro' zei hij, hij gaf een kus op haar voorhoofd en liep de kamer uit. ik kroop nog wat dichter bij abby en fluisterde 'i don't think you realise how much you mean to me, love you precious'. ik bleef even kijken naar haar, haar mooie lippen, haar glanzend haar, ze was zo perfect. ik lachte en wreef over haar gezicht, gaf haar een kus op haar voorhoofd, en keek tv.
~abby pov~
ik kwam wakker en zag dat justin lag te slapen. ik sluipte uit bed en liep naar de badkamer om te gaan plassen, liep toen terug de kamer in. ik deed de kast open en nam dit kleedje uit. ik voelde ineens 2 armen om me heen. 'hey slaapkop' lachte ik. hij zei niets, hij draaide mij om. we hadden even oogcontact, ik kwam dichter met mn mond en kuste de zijne. het was een lange romantishe zoen, mn buik kriebelde. toen stopte hij en keek me aan, hij lachte en knuffelde mij. 'ik hoorde alles wat je zei toen ik sliep' fluisterde ik, hij liet me los en keek me aan, toen lachte hij, ik lachte terug.
~justin pov~
ik knuffelde haar, liet haar los en ging op bed zitten. 'abbs, ik...*slik*...moet je....uhhh....wat vragen' ze kwam dicht bij mij staan en keek me aan, 'vraag maar justin' ik stond recht met mn handen in mn zakken en zei 'abbygail, ik heb gevoelens voor je...en dus wil ik zegge... i want you to be my baby for ever'.......
Reageer (2)
mag ik Ryan's vriendinnetje zijn? ;$
1 decennium geledenpleaase? ;p
NEENEENEENEENEENEENEE!!
1 decennium geledenCHAAAZZ IS BEETTTEEEER