[004]
Ik open de deur en kijk om me heen of ik ergens Stefan zie. Ik zie hem nog nergens dus besluit ik om alvast ergens te gaan zitten. Ik neem plaats aan een leeg staand tafeltje die midden in de kroeg nog leeg staat. Ik laat me vallen op de stoel en zet mijn tas naast me. Net als ik achter me kijk zie ik daar Stefan kijken met een meisje aan haar zijde. Ze lopen richting mijn tafel en nemen plaats.
'Hee, ik ben Elena Gilbert, vriendin van Stefan.' Ik schud haar de hand en schuif mijn stoel aan.
'Waarom ben je hier in Mystic Falls?' Vraagt Stefan als hij er goed voor zit.
sorry voor de late hoofdstukje, we moesten even goed verzinnen maar we zijn er uiteindelijk uitgekomen!
by: ButsyBieber en Tylerstory
'Hee, ik ben Elena Gilbert, vriendin van Stefan.' Ik schud haar de hand en schuif mijn stoel aan.
'Waarom ben je hier in Mystic Falls?' Vraagt Stefan als hij er goed voor zit.
sorry voor de late hoofdstukje, we moesten even goed verzinnen maar we zijn er uiteindelijk uitgekomen!
by: ButsyBieber en Tylerstory
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
jeej
1 decennium geledenik vind het echt nu al een leeuk verhaal ik hou zowiezo van tvd.
dus ik wacht wanhopig op meer
x
leuk verhaal!
1 decennium geledensnel verder!!!
1 decennium geledenLeuk:)
1 decennium geledenSnel verder.