Foto bij 51

Dank jullie wel voor de reacties!! Al vond ik ze een tikkie kort... Ik hou van lange reacties!! enjoy met deze ;) ik ga nu mijn zolderkamer verlaten en een beetje afkoelen in de tuin...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Sinaasappel

    Haha Moet Bill even geschrokken zijn...:p Ik vind dit leuke stukjeesssssss!!!! :D Ik hoop wel dat ze het bijgelegd hebben...

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Ik heb met veel pijn en moeite dit stukkie zitten te lezen.
    hoezo met veel pijn en moeite??
    Nou omdat er hier mensen zijn die een film proberen te kijken en als ik dan opeens keihard in de lach schiet om een stukje tekst.
    Nou geloof me dat word me niet in dank afgenomen en dan mag ik geheid op de bank slapen vannacht.

    Maar in ieder geval ga snel verder alsjeblieft!!!!


    (K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    whahaha, geweldig!!xDxD
    bill + naakte georg = dikke fun voor de lezers van dit ûbergeweldige verhaal(A)
    enne...lange reacties, daar ben ik niet echt goed in, maar als ik nu nog een beetje zever ben ik wel goed op weg, niet?
    ik ga dus effe wat zeggen: ik lieft Falko van idool!!! veel mensen haten hem, maar ik dus niet.
    Heb ik weer dat hij homo is :(
    alle jongens waar ik op val zijn homo:(:( niet leuk voor mijxDmaar wel grote hoop lol voor mijn vriendinnen als ze weer eens door hebben dat mijn next chrush alwéér homo isxD
    zoek falko maar eens op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ODLON3K5FKI dit is dus de link naar het filmpje, falko is die gast met lippenstift op 0:48, en op 1:03 (die met zijn streepjestopje:9~), 1:48 en op 2:07 (ik ben very jaloers op dat meisje!!:() en op 2:36, die middenste is Falko (néé, het is geen meisje, het is een jongen:9~) en 3:04 tot 3:07 is gewoon geil:9~:9~
    zo, ik hoop dat ik je lang genoeg verveelt heb met mijn lange reactie xD
    ohja, nog juist: SNEL VERDER!!!;)

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Hahaha geweldig!
    Gelukkig hebben Tom en Bill het weer uitgepraat :3 Die twee moeten geen ruzie hebben. Dat staat niet bij hun xd
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • MyDesire

    heey,

    Jij wil graag lange reacties, ik ga me best doen!

    goed in lange reacties ben ik eigenlijk niet. Ik heb meestal niet veel boeienders (dit woord heeft een stom rood streepje gekregen, maar ik hoop dat je begrijpt wat er staat) te zeggen dan dat ik het een GEWELDIG GOED verhaal vind en dat je heeeeeeeeeeeeeeel (das een lekker lang woord) verder moet schrijven omdat ik heeeeeeeeeeeeel (weer een lekker lang woord, heeft ook al een stom rood streepje) graag lees!!!!!!!

    En het is goed dat alles weer is uitgepraat tussen Bill en Tom. Ze zijn veel leuker als ze met elkaar lachen ((lol)) dan dat ze elkaar in elkaar slaan ((A)) (rare zin eigenlijk, elkaar in elkaar slaan)

    Hopelijk is deze reactie lang genoeg!
    Snel verder plzzzzzzzzz!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen