toen mijn vriendinnen en ik gingen camperen, gebeurde er mistirieuze dingen. gelukkig had ik een schrifje, en heb ik het allemaal opgeschreven.

Het was middag, we liepen met z’n 3en over de camping. Het was er wel verdacht stil. Af en toen kwam er iemand langs met een wc rolletje,maar daar keken we niet van op, achter ons hoorden we Sacha en merel ruzie maken wie er op de mountainbike mocht, maar wat was daar zo bijzonder aan? Eindelijk uitgevochten om de mountainbike, kwamen we bij de trampolines aan, er stond: maximaal 2 personen, anders staat er je wat te wachten. We dachten wat willen ze nou doen, ons stalken? Ons van de camping sturen. Dan zouden ze ons het geld terug moeten geven, zo maken ze nooit winst. Dus we besloten maar met z’n 5en erop te gaan, toen kwam verdachte 1 met zijn hark, hij zei dat we maar met 2 personen mochten. Dus gingen we maar met 2. Eenmaal de nacht aangekomen, zagen we een schaduw van de man met de hark, zou het dan toch waar zijn van het bordje? Het zal wel gezichtsbedrog zijn, want dat hadden ze geleerd van juffrouw Edith wat dat was. Sacha wou horror verhalen maken, maar Emma begon bijna te huilen dat ze dat niet wilde. Hoezo zou ze dat niet willen? Zou zij soms verdachte 2 zijn? de nacht vervolgde, we hadden onze wekker om 3 uur s nachts gezet. maar niemand werd wakker. de volgende ochtend, de vragen raasde door ons hoofd: waarom werd Sacha niet wakker, hoezo ging Sophie's mobiel niet af. later trapte Sophie Emma's bril kapot, zomaar uit het niets kwam het. was dit soms een teken? Sacha had haar voet onder krassen en bloed door de trappers van de mountainbike, had de mountainbike soms ook wat met de missie te maken? we gingen met z'n 5en naar de zandbulten, misschien dat daar meer aanwijzingen waren. we besloten eerst ons huis te gaan bouwen. Merel moest plassen, ze liep samen met kim weg, maar had kim nou iets scherps in haar hand? Toen hoorde we een vreselijk gegil, maar het was niet de kant van merel en Kim, het kwam van Emma .we rende haar richting in, maar we zagen niks. we zagen tape op de boom, er stond M H, zou dat mama hoi betekenen, of zou magere Hein iets met deze missie te maken hebben?

Reageer (1)

  • Jennifer1308

    oee lykt me spannend/eng
    Je moet wel verder gaan
    maar zelf ben ik meer van
    de fanficts...

    p.s ik ben ook een nieuwe
    storie begonnen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen