Foto bij All my love is for you

Had ik net gewoon weer een hoofdstuk getypt valt dat *** ding weer uit!



Noah

Ibrahim lag nog lekker te slapen, en ik besloot maar vast om te gaan douchen. `Goedemorgen Schoonheid, zonder mij gaan douchen dat kan niet he` ik lachte en sloeg me armen om zijn nek en gaf hem een lange pasionele zoen, `Zo weer goed Schatje` hij knikte `Ja nu wel` hij trok me dicht tegen zijn mooie lichaam aan, `Je bent mooi` ik bloosde door de complimentjes die hij me gaf. `Laten we gaan` we kleden ons snel aan, en besloten maar om een excursie door de stad te nemen.

`Ibi` zij ik die avond. Het was onze laatste avond, morgen zouden we weer naar huis gaan. `Het is nu bijna 6 weken geleden dat ik ongesteld ben geweest, als ik het over een week nog niet ben zullen we dan een test halen?` zijn ogen glansde van blijdschap waardoor ik tranen in mijn ogen kreeg, `Hej schatje, het komt wel goed joh `Ik wil jou niet teleurstellen lieverd straks is het niets en..` `Ssht, als het niets is dan gaan we gewoon een keer naar de dokter` `Blijf je van mij houden ook al zou ik geen kinderen kunnen krijgen?` `Ja Natuurlijk lieverd, en laten we maar niet vooruit gaan lopen, we komen er vanzelf achter` en hij kuste me teder `Seks schijnt te helpen` fluisterde hij zwoel in mijn oor `Haha O echt misschien moeten we dat maar eens doen dan` grijnsde ik door mijn tranen heen. Hij tilde me op een legde me neer op het bed, hij kuste me vol op me mond en ik voelde hoe onze lichamen op elkaar reageerde, al snel lagen er overal in de kamer kleding stukken, en ging langzaam in mij en begon zachte stoten te geven, onze lippen bleven continu verbonden met elkaar. Al snel kwamen we op ons hoogtepunt en voelde ik hem in me klaarkomen `Op de kindjes` grijnsde hij toen breed `Haha lekkerding van me` lachend kroop ik in zijn armen. Niets kon ons nog scheiden echt helemaal niets.


Reactie:$:$

Reageer (6)

  • ICExTOUCH

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • IbixAfellay

    snel verder !!

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    haaa, wat liief <3

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    :P aaaaa ik wacht op david(tip):$ snel verder ik wil een deeltjee

    1 decennium geleden
  • Allysae

    aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    zo lief
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen