@Maritt Overbeek


Gillend ren ik het water in, en spring op mijn surfbord. "Kom je nog?!" roep ik naar Amy, terwijl ik al dieper de zee in zwem. Ik ga op mijn bord liggen en peddel met mijn armen vooruit. Ik hoor Amy plonsend het water in gaan en ze volgt mijn voorbeeld. Heel even blijf ik stil liggen tot ze naast me is, en dan peddel ik weer verder. "Kijk, daar is een goeie golf!" roept Amy, en ze wijst naar een hoge golf die onze kant op komt. Als hij op de juiste afstand is, ga ik op mijn surfbord staan. De rest komt vanzelf, want ik laat me meenemen door de hoge golf en doe een paar trucjes. Achter me zie ik dat Amy net als ik trucjes doet, maar ze valt van haar bord en gaat kopje onder. "Amy!" Ik spring het water in, en ik ga net als Amy kopje onder. De golf is al snel voorbij, en dan pas kan ik Amy zien. Ze hang over haar surfbord, en zwemt naar de kant. "Jeetje Amy, wat deed je nou?" Geschrokken laat ik me naast Amy in het zand ploffen. "Er kwam ineens een hele harde stoot tegen mijn surfbord aan ofzo.." zegt ze, bijkomend van wat er net gebeurd is. Verbaasd kijk ik haar aan. "Wat kan er nou tegen je surfbord aanknallen?" "Geen idee.." Ze gaat staan en pakt haar surfbord van de grond. "Nouwja, zullen we nog even surfen dan?" vraag ik uiteindelijk, en Amy knikt instemmend. "Laten we dat maar doen ja."

Lievee abo's en lezertjes, deze week ga ik op kamp ;D Maar, no worry! Ik heb specialy for jullie, hoofdstukken geschreven, die ik dan daar op kamp ga activeren! Er komt daarom ook maar 1 hoofdstuk per dag. Xxxx

Reageer (7)

  • mrsbieber12

    veeel plezier op kamp !

    dit is echt een amazing story (L)

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    veel plezier op kamp !!
    (H)

    1 decennium geleden
  • HopexLove

    sexy<3
    Veel plezier op je kamp!
    Snel verder<333

    1 decennium geleden
  • LLaauu

    dat was zeker S, die het bij de verkeerde deed... tsssxD

    1 decennium geleden
  • llama

    aan haaaaai stootte tegen 'r surfbordxD
    okee stomme theorie:X

    maar jou verhaal is wel superüberdupergeweldig
    en dat is geen stomme theorie:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen