Foto bij ch. 7

kort stukje :)
foto: iknow op de foto is het buiten maarjaa
n.n enjoy
(H)(H)

~delphine pov~
ik zach hoe justin woedend de zaal uistatpte, ik liep naar de jongens om te vragen wat er was 'hey chris, wat is er met justin?' 'kweetniet, hij liep plots weg' zie hij, ik knikte en liep naar buiten naar justin's kamer. ik klopte op de deur, hij deed niet open. 'justin, ik wil even met je praten, doe open' ik wachtte maar hij deed nog altijd niet open, ik was van plan om weg te gaan maar hij deed juist de deur open. hij liep terug naar binnen en liet zich vallen op bed, ik kwam naast hem zitten. 'waarom liep je weg uit de zaal?' 'gewoon, ik voelde me niet zo goed' zei hij met een trieste toon in zn stem. 'jaja, en nu de waarheid' 'dat is de waarheid, ik voel me misselijk'. ik zuchtte 'je weet dat je mij alles kunt vertellenhé, je kan mij vertrouwen' 'dat weet ik, maar er is niets aan de hand' zei justin. 'als jij het zegt' zei ik ongelovig ik draaide met mn ogen en liep de kamer uit en sloeg de deur dicht.

~justin pov~
nadat delphine weg was keek ik wat tv. na een half uur had iedereen gedaan met eten dus ging abby ieder moment binnen komen, ik zuchtte en zapte wat met de tv. ik hoorde geklop op de deur, vast abby hé. ik lie naar de deur, deed hem open en liep snel terug in bed. abby kwm binnen, ze zei 'hey justin, wat was dat daarnet?' 'niks, gewoon wat misselijk' zei ik kort. abby keek me raar aan, 'justy, wat is er?!' 'er is niets!! en noem me niet zo!!' ik zette de tv af en wouw naar de badkamer lopen maar ze had mn hand vast. we keken elkaar aan, ik trok mn hand los en liep de badkamer in.

~abby pov~
'WTF!!' riep ik, hij sloeg de deur dicht. ik zette me op bed en dacht na waarom hij ineens zo boos was. na 5min kwam hij uit de badkamer, ik zag aan zn ogen dat hij heeft geweent. ik stond even recht en keek naar hem, hij liep naar het bed, zette de tv aan en plofte op bed. ik zette me terug neer op het voeteinde van het bed, ik wreef even in mn ogen, ik voelde me wat duizelig. ik stond recht, het werd zwart voor mn ogen en ik zakte in op de grond.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen