-Bieberfact: Pattie wilt niet bij Justin op een hotelkamer omdat hij snachts hyper-actief word.

Justin Bieber p.o.v
"Justin, schiet op!" Scooter stond ongeduldig te wachten tot ik eindelijk zou komen en we verder konden. "ik ben er" zei ik en ik kwam met mijn laatste spullen de hotelkamer uit. Het was half 6 s'ochtens, dan moet je nog niet denken dat ik snel ben. We liepen naar de lobby van het hotel waar de rest van de crew stond. "waar is Jaden?" vroeg ik toen ik de hele lobby door had gekeken. "in zijn bus, volgens mij slaapt hij" ik keek mijn moeder aan. "ik ga wel kijken" ik liep naar buiten. Er stonden nog geen fans, maar wat verwacht je om half 6? Ik opende de deur van de tourbus en liep naar binnen. Als het goed was moest Jaden hier, in deze bus zitten, nou ik denk dat hij nu aan het liggen is, maar nouen. Ik opende de deur van de eerste 'kamer' en zag daar Jaden liggen. Ik nam een aanloop en sprong zo op het bed. "he, wat, Justin" hij wreef in zijn ogen. "Jaden, wazzup?" hij knikte en liet zich daarna naar achter, op het bed,  vallen. "weetje, ze hebben ons samen in een bus gepropt" ik werd met de minuut vrolijker. "wat? Dan ga ik nu vragen of ik in een andere bus mag" hij stond op. "nee man, doe normaal, ik ben gezellig" hij keek me aan alsof ik net een driedubbele achterwaartse salto had gedaan en ik nu wilde gaan springen. "blijf gewoon, word leuk" hij zuchtte en ging terug op het bed zitten. "maar laat me nu slapen" zei hij en hij ging liggen. Ik knikte en liep de kamer uit. Ik liep naar de tv toe en begon de Xbox maar aan te sluiten. Toen dat gedaan was kwam de rest ook binnen. "hoelang blijft Jaden?" "maar een paar dagen, hij was hier en wilde mee, maar bij de volgende stad moet hij alweer weg, want hij moet naar huis voor een verjaardag" zei mijn moeder. "weet je wie je nog moet bellen, Usher" zei Scooter. Ik knikte, dat zal ik later vandaag wel doen. "maar dan wel zijn nieuwe nummer bellen, niet dat oude" ik knikte weer. Wat als ik hem nu belde, dan belde ik hem wakker. Ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak. "ga je hem nu bellen?" ik knikte. Ik scrolde naar zijn naam. Hij ging een aantal keer over. "hallo, met Tiffany" Tiffany? Wie is dat, heeft hij soms een nieuwe personal coach? "hee, is Usher er?" "Usher, grappenmaker, nee" "he, maar dit is zijn nummer" ik begon steeds meer te twijfelen of dit wel zijn echte nummer was, maar misschien probeerde hij me in de maling te nemen. "nee, maar met wie spreek ik?" "Justin, Justin Bieber" het was stil aan de andere kant, was dit meisje een fan? "oh gosh" "nou, dank je" ze kon fan zijn, maar het hoefde niet. "lekker ego" zei ze. "wat nou, lekker ego, ik ben Justin Bieber" hallo, ik mag toch wel een klein ego hebben. "so what?" ze was absoluut geen fan. "so, ik mag dat" "en dan zeg je tegen je fans dat je altijd dat jongetje uit Canada blijft, Schat, dat ego nu had je toen nog niet hoor" wie denkt ze wel niet dat ze is? "vind je het gek? In deze wereld red je het anders niet" "wat jij wilt" ik hoorde haar zuchtten. "je bent niet echt een fan, hea?" dan maar zo proberen. "wat denk je zelf? Kan je die hersens van je niet aan het werk zetten? Ik denk het niet, want wie belt er nou zaterdagochtend om kwart voor 6 op" "ik denk het niet, maar ik weet waarom je zo chagrijnig doet, je bent gisteravond uit gegaan, en nu heb je een kater" "darling, ik doe altijd zo, de een noemt het arrogant, de ander zelfrespect" nou shawty, bij jou is het gewoon arrogant. 

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen