91* Jared
Jared
Ik had Allison net naar Billy gebracht en zou nu gaan wachtlopen. Ik was heel vrolijk aan het fluiten, mijn beste vriendin was weer terug. Snel bond ik mijn kleding met een touwtje vast aan mijn enkel. Daarna veranderde ik in een wolf en begon te rennen. 'Seth? Jake?' vroeg ik via mijn gedachte. 'Praat niet tegen ons Jared, we komen voorlopig niet terug.' Ik voelde hun poging tot weerstand maar ik brak er toch doorheen. 'Maar ik moet iets belangrijks vertellen,' dacht ik. 'Ik verander terug hoor Jared, al is het alleen om jou even uit mijn gedachte te krijgen,' dreigde Seth. En ik voelde dat hij en Jake echt op het punt stonden om terug te veranderen. 'Allison is terug!' dacht ik alsof ik het schreeuwde. Opeens stond het landschap in hun gedachte stil, ze waren afgeremd. 'Wat?!' vroegen ze verward. 'Ze is terug,' herhaalde ik en ik dacht vandaag over. Van haar aankomst totdat ik haar naar Billy terug had gebracht. Jake was al overtuigd en wilde terug komen, gek genoeg was Seth degene die twijfelde. 'Wat is er nou, man? Alli is terug, zou jij niet zo snel mogelijk hierheen moeten komen op je kleine pootjes?' 'Ze wil me waarschijnlijk toch niet meer zien,' zei hij boos en duidelijk geteisterd door verdriet. Ik dacht terug aan haar gezicht telkens als zijn naam werd genoemd. 'Seth, ze houd van je, wat je ook doet. Denk je dat ze bij iedereen zo kijkt? Ik ken haar al bijna mijn hele leven en geloof me, ze heeft nog nooit van iemand zoveel gehouden als van jou.' Seth twijfelde nog even en stemde toch in met Jake om terug te gaan. Ze begonnen op hoog tempo naar het noord-westen te rennen. 'Hoe lang gaat het duren voordat jullie hier zijn?' vroeg ik ze. 'Op dit tempo zo'n 2 uur naar het vliegveld, dan zo'n 16 uur vliegen naar Seattle dan nog een uur naar huis.' 'Dus morgenavond of de ochtend erna,' concludeerde ik. 'Is Alli nu gewoon thuis?' vroeg Seth. 'Ja, ze slaapt.' Seth gedachte leken weer een beetje opgevrolijkt, inprenting was iets sterks, daar was hijzelf een goed voorbeld van. Zijn gedachten gingen steeds naar haar en hoewel Jake en ik hem een paar keer zeiden dat hij moest kappen, kwam ze toch steeds weer terug in zijn gedachte. Tegen de tijd dat het bijna ochtend was zei ik de jongens gedag. Ik veranderde terug en ging naar huis in de hoop nog een paar uur slaap te krijgen. Eenmaal in mijn kamer zag ik Kim in mijn bed liggen. Ik glimlachte gelijk weer en deed al mijn kleding weer uit op mijn boxer na. Ik kroop voorzichtig over haar heen en snoof de betoverende geur van haar haar even op, daarna streelde ik haar wang nog even en toen viel ik in slaap met haar in mijn armen.
Aloha mensjes, ik hoop dat jullie nog steeds genieten van mijn verhaal. Jullie kunnen dat blije gevoel laten zien door allemaal op dat leuke groene knopje boven aan de pagina te klikken
Reageer (12)
Awesome!
1 decennium geledenaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh zo lief
1 decennium geledensnel verder
(kudo)
1 decennium geledenSnel Verder!!
XxX
luv it
1 decennium geledenAAWH, JARED IS MINE BITCHES. Echt serieus ik date hem mentaal in mijn hoofd. <33
1 decennium geleden