Foto bij ch. 6

foto: aww :(
n.n enjoy
Reactiesss (H)(H)

~justin pov~
het was 12u dus mogen we in de kamers, we liepen terug naar het hotle, namen onze koffers en zakken, en liepen naar de kamers. ik wachtte aan de deur van de kamer, abby was achter de sleutel. ik zag selena, ze zag mij ook, ze lachte. ik lachte terug en ze liep door. toen was abby er met de sleutel, ze deed de deur open en we liepen naar binnen. abby gooide haar bloemetjeskoffer op het bed, en stak haar kleren in de kast. ik keek in de badkamer, liep toen naar de tuin. abby keek verbaast, ik draaide me om en lachte naar abby. ik liep achteruit en zag niet dat er een trapje was , dus viel ik achterover. abby hield haar hand voor haar mond. 'oh justin, gaat het?!' vroeg ze geschrokken. 'auww!!' kreunde ik. ze liep naar me toe en knielde bij me neer. ik bleef gewoon liggen. ineens barstte abby in lachen uit. 'vind je dit grappig ,ja?' vroeg ik speels. ze knikte. 'ik zal je eens laten zien wat grappig is!' ik stond snel op en pakte abby op. ik nam haar mee naar binnen en gooide haar op het bed. ik ging bovenop haar zitten en begon haar te kietelen. 'aahh, bieber stooop!' lachte ze. ik ging nog even door, maar ineens stopte ik. het viel me op hoe mooi haar groenblauwe ogen waren. ik merkte hoe abby ook plots stil was.

~abby pov~
justin kwam steeds dichterbij met zn gezicht. zijn ogen schoten steeds van mijn ogen naar mijn lippen. hij was zo dichtbij, ik voelde zijn warme adem op mn geicht. nog even en zijn lippen waren op de mijne. er zat nu echt bijna geen ruimte meer tussen ons....'justin, stop', ik draaide mijn hoofd snel weg. hij ging teleurgesteld weer naar achter. ik weet niet waarom, maar dit wou ik niet, ik kon chaz dit niet aandoen, maar ik wil justin zo graag......

~justin pov~
ik ging van haar af en ging van het bed. ik nam mijn koffer en begon mn kleren uit te halen en in de kast te steken.
we zaten aan tafel te eten (de meiden en jongens appart) en te praten. 'ay chaz, jij en abby komen nogal goed overeen hé' zei christian. chaz knikte maar wat. 'de meiden zeiden dat abby zei hoe geweldig je wel niet bent, en hoe leuk ze je vind'. ik slikte even. abby vind chaz leuk?? en wat was dat dan op de bus?? en daarnet, op de kamer?? ik merkte ook hoe chaz er plots al zijn aandacht bij had abby was nu echt te ver gegaan. ze heeft me gewoon gebruikt! ik stond op liep de zaal uit, naar mn kamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen