Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 10

reacties?

Niet veel later kwamen ze terug en Jeffrey gaf jou je eten en dat van Andrew ook. Jij:dankje Jeffrey. Jeffrey:is niks. Andrew:hoe was de les? Jij:geen idee. Jeffrey:hoezo? Annelies:we zaten heel de tijd te babbelen. Jij:nou ja tot ik de les werd uitgezet. Andrew:ha high five. Je gaf Andrew een high five. Zo ging het de rest van de dag door toen je thuiskwam ging je meteen naar je kamer toe en deed de deur opslot.Je hoorde niet veel later iemand kloppen op de deur. Jens:zus doe open. Jij:ow sorry. Je deed je deur open en Jens kwam binnen. Je gaf je broer een knuffel. Jens:en hoe was school? Jij:er is een nieuw meisje,Annelies en ik ben 2 keer uit de les gezet. Jens:hehe je word nog erger dan mij. Je gaf Jens een stomp en daarna schoten jullie beiden in de lach. Jij:en hoe gaat het met Eline? Jens:super e seg maar wat was die bonk van de morgend? Jij:m’n wekker die het begaf tegen de muur. Jens:alweer? Jij:ja wrijf het er nog maar eens in. Jens:de hoeveelste is dat al? Jij:nu zijn het er 8. Jens:en het record op een jaar was 11 he. Jij:juist. Jullie babbelden nog wat en daarna was het tijd om te gaan slapen. *tijdsprong vrijdag na school* Je ging naar je fiets toe en maakte die los. Je zag Andrew en Jeffrey op je afkomen. Jij:yo. Je gaf ze beiden een knuffel. Jeffrey:zin om in het park rond te hangen. Jij:ok maar wacht even. Andrew:oké. Je ging naar Annelies toe. Jij:yo. Annelies die juist haar fiets was aan het losmaken draaide zich om. Annelies:hey. Jij:zin om mee in het park wat rond te hangen? Annelies:oké. Jullie kenden elkaar nog niet zo lang maar jullie konden nu al super goed met elkaar omgaan,tot ergernis van Megan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen